💭1.KIRK DOKUZ💭

936 124 377
                                    

Selaammm...

Medyada ki şarkı bölümde geçiyor ama buradan da söylim: Kaan Boşnak ~ Bırakma Kendini

Ben bu kurgu için aşırı aşırı heyecanlıyımmm. Kapağa baksanıza buram buram tatlılık ve aşk kokuyor yaa <3

Şuraya sizlerin de başlama tarihini ve en sevdiğiniz rengi alayım :)

Bölümü oylamayı ve bol bol yorum atmayı unutmayın :)

İyi Okumalar <3

💭💭💭

Bilinmeyen Numara: Nasıl başlayacağım söze bilmiyorum.

Bilinmeyen Numara: Ama bir şekilde de bir yerden başlayıp sana söylemem lazım.

Bilinmeyen Numara: Sana anlatmam gerek, bilmen gerek.

Bilinmeyen Numara: Çünkü ben artık bu yükü omuzlarımda taşıyamıyorum.

Bilinmeyen Numara: Bu yükün altında gün geçtikçe eziliyorum.

Bilinmeyen Numara: Tam tamına kırk dokuz gün önce gördüm seni.

Bilinmeyen Numara: Tarih 1 Eylül'ü gösteriyordu, günlerden salıydı ve saat beş civarı falandı.

Bilinmeyen Numara: Küçük bir sokak arasında bulunmakta olan küçük bir kütüphaneden çıkıyordun.

Bilinmeyen Numara: Kulağında kulaklık, ellerinde almış olduğun kitaplar vardı.

Bilinmeyen Numara: Saçların omuz hizandaydı ve dalgalıydı. Anlına doğru dökülen ince kaküllerin vardı.

Bilinmeyen Numara: İlk defa birine kakülün bu kadar çok yakıştığını fark ettim o an.

Bilinmeyen Numara: Kafanda da lila renginde bir bere vardı.

Bilinmeyen Numara: Havanın soğuk olmasından ve teninin beyaz olmasından dolayı burnun ve yanakların hafiften kızarmıştı. O kızarıklardan dolayı yanaklarında ki çiller daha çok belirginleşmişti ve bunu fark etmeme yardımcı olmuştu.

Bilinmeyen Numara: Gözlüklerinin camı hafiften ıslanmıştı.

Bilinmeyen Numara: Üstünde ise berenle aynı renge sahip olan sweet vardı. O an kendi kendime 'Üşümüyor mu o ince sweetle?' diye sordum.

Bilinmeyen Numara: Daha sonra sende dikkatimi çeken şey ise uzun boylu olmandı. İlk defa boyuma yakın bir kız görüyordum ve bu beni baya şaşırtmıştı.

Bilinmeyen Numara: Kaküllerini hafifçe düzelttikten sonra benim bulunduğum tarafa doğru baktın ve bana doğru yürümeye başladın.

Bilinmeyen Numara: O an, işte o an nefesim kesildi.

Bilinmeyen Numara: Kalbim o kadar hızlı attı ki yanımdan geçen insanlar duydu sandım.

Bilinmeyen Numara: Duyulacak sandım.

Bilinmeyen Numara: Sen bana doğru geliyordun ama ne ben sana doğru adım atabiliyordum ne de geriye doğru adım atabiliyordum.

Bilinmeyen Numara: Olduğum yere mıhlanı vermiştim adete.

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin