💜2.LİLA💜

496 115 252
                                    

Selaammm...

İlk bölümde ki destekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim! Gerçekten bu kadarınız beklemiyordum. Aşırı mutlu oldum. 💜

Normalde Ayşe ile konuştuğumuz da bölümü yarın at dedi ama dayanmıyorum ama bu son diğer bölüm yarın gelecek 💜

Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın :)

İyi Okumalar <3

💜💜💜

Lila: Öncelikle merhaba...

Lila: Mesajlarınızı tüm dikkatimle okudum ve ilk olarak şuna cevap vermek istiyorum.

Lila: Lila rengini adımın Lila olmasından dolayı seviyorum.

Lila: Ve gözlüğümü takmayı da unutmadım.

Lila: Hafta da altı gün lens bir günde gözlük takıyorum.

Lila: Diğer şeylere gelecek olursam eğer. Sevgilim yok. Bir hayatım dememden sevgilim olduğunu nasıl çıkardınız anlamış değilim.

Lila: Sevdiklerime, daha doğrusu aileme ve arkadaşlarıma 'aşkım, hayatım ve bebeğim' kelimelerini çok kullanan biriyim.

Lila: Ve bence insanlar sadece sevgililerine böyle kelimeler kullanmamalı. Yani bu kelimeler sadece sevgililerin kullandığı kalıplara girmemeli.

Lila: Bu yanlış.

Lila: Birde bana aşık olduğunuzu dile getirdiniz, belki doğrudur. Bilemeyeceğim.

Lila: İlk görüşte aşka inanan biriyim zaten.

Lila: Bana duymuş olduğunuz duygulara karşı ne diyeceğimi bilemiyorum kusura bakmayın.

Lila: Ha birde almış olduğum kitapları ve hangi tür kitapları okuduğumu sormuşsunuz.

Lila: Hemen cevaplayayım.

Lila: Sevdim Gitti ve Adam Sandıklarımız adına sahip olan ince kitaplardan almıştım. Onun haricinde diğer aldıklarım hep test kitabıydı.

Lila: Ve öyle bu türü daha çok severim diye kitap ayırmışlığım yok. Her telden kitap okurum tabi ki de.

Lila: Birde 'Çünkü sevgilisi olan kıza gelip yazmak, rahatsız etmek adamlığıma yakışmaz.' cümlenizden dolayı sizi taktir ettim.

Lila: Bu kafaya sahip olan erkeklerin neslinin tükendiğini falan sanmaya başlamıştım.

Lila: Ve kakülleri de yakıştırdığınız için teşekkür ederim :)

Lila: Birde unutmadan aklıma takılmış olan iki küçük soruyu sormak istiyorum.

Lila: Kırk dokuz gün olmuş ve siz bana yeni yazıyorsunuz, neden beni gördüğünüz ilk zamam değil de kırık dokuz gün sonra ikinci görüşünüzden sonra yazdınız?

Lila: Ve ikinci sorum, numaramı nereden buldunuz?

💜💜💜

Bölüm Sonu...

Lila, güzel kızım. Seninle güzel bir yolculuğa çıkacağımız için çok mutluyum💜 İyi ki benim karakterimsin.

Eh, kızımızla da tanıştık :)

Ulan bilinmeyen hahaha kendi kendine gelin güvey olup kızı başı bağlı yaptın ya helal olsun 😅

Eee sizler ne diyorsunuz?

Dipnot: Hayalet okuyucular olmayın lütfen :)

Görüşürüz^^

20 Ekim 2020

LİLA İLKESİ /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin