Bölüm şarkısı: Riria-He Cheated On Me, But I Still Like You✨
******
Aradan yine günler geçerken saray koşuşturma içindeydi Narfi'nin yetişkinlik yemini için. Geçen günlerde Ophelia'nın öğrendiği kadarıyla, yemini ettiğinde Narfi güçlerini kabul ettiğini ve artık onları kullanmaya hazır olduğunu beyan edecekti.
Bu sayede geçen birkaç yılda hızla büyüyecek bir delikanlı olacaktı.Saray hizmetlileri koştururken, Ophelia kucağında ağlayan kızı ile Antheia'nın yanına gidiyordu. Küçük Eurus diş çıkardığı için ekstra keyifsizdi ve Ophelia bununla tek başına uğraştığı için en az saray hizmetlileri kadar yorulmuştu. Zira Loki efendi gene ortalarda görünmüyordu.
Sarayın uzun koridorunda üzerindeki süslü elbisenin ucunu hafifçe tutuyordu. Eurus kıpırdandıkça avucundan düşen elbisesi sonunda yürüyüşünü engellediğinde, sürekli büyüyen küçük kızı yüzünden biraz dinlenmek ve elbisesini toparlamak için durdu.
Fakat yanlış bir yerde durduğu açıktı.
İçeriden gelen kadınların konuşmalarına istemsizce şahit oldu."... Sòl bir erkek bebek dünyaya getirmiş."
"Ahh, ne yapacağız abla?"
"Endişelenme Antheia, eminim Odette'in bir bildiği vardır." Ophelia yanlış olduğunu düşündüğü için devamını dinlemedi ve Antheia'da ablasının cümlesinin sonuna eklediği 'umarım'ı duymadı.
Günlük 'güçlerini kontrol etme ve öğrenme saati' için seraya doğru adımlarken gözleri de çevrede, siyah saçlı herifi arıyordu.
Küçük Eurus ağız kaşıyıcısını ısırırken gördüğü çiçekler ile iç çekmeyi kesti ve ellerini güzel yapraklara doğru uzattı.
Ophelia onları da dişlerini sürebileceğini düşündüğü için kucağındaki bebeği daha sıkı tuttu.Antheia'nın ablası ile konuştuğunu bildiği için serada beklemeye başladı.
"İstediğiniz bitkileri burada bulacağımıza eminim, prensim." Dışarıdan gelen cilveli sesi duyduğunda ise kucağındaki bebeği ile seradaki su fıskiyesinin arkasına doğru saklandı, açıkçası bunu neden yaptığını bile bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
फैनफिक्शनOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.