Bölüm şarkısı: n u a g e s- Gone✨
******
Loki kızı ile kaybolduğunda Ophelia kendini daha fazla taşımayan bacakları yüzünden kendini yere bıraktı.
"Eurus , kızım!!"
Tony hemen yanına çöktü.
"Bana kızımı bul , Eurus'u bul!"
Ophelia sinir krizi geçirirken Natasha'nın yaptığı sakinleştirici ile Tony'nin kollarında kaldı.
Heryerde küçük bebeği ararlarken şoktan hala çıkamayan Yenilmezler genç anneyi yalnız bırakmışlardı.Gecenin bir yarısı ,
doğudan esen rüzgarla uyandı Ophelia..küçük kızı yanında masum masum uyuyordu ve yanında küçük bir not vardı.Herkes sadece içimde yatan canavarı gördüğünde bile benden vazgeçmedin.
Sevgin tek bağışlayıcım.
Benim hiç bulamadığım ama senin bende en çok sevdiğin
yanımsın Ophelia.
Aşkımsın.
İlk ve son özürümü diliyorum senden, yaptığım her şey için.
Sen bunları hak etmedin.
Kızına ve kendine iyi bir hayat kur, beni unut.
Hoşçakal güzel Ophelia'm.Ophelia göz yaşlarına boğulurken odanın karanlık köşesinde içi buruk onları izliyordu Loki.
Kızına sarılıp uyuya kalan Ophelia'ya yaklaştı.
Yine saçlarına öpücükler kondurmak , yine onu delicesine sevmek istiyordu.
Ama acı gerçek aralarında bir duvardı ,
O onları terk etmişti.
Zorunda olmasa yapacağı bir fedakarlık değildi.
Eğer eşini aldattığı duyulursa Ophelia asılırdı, biliyordu fakat bebek her şeyi değiştirmişti.
Kimse bir tanrının kızına bir şey yapamazdı annesine de.
Bebekten haberi olsaydı hiç gitmezdi genç tanrı lakin olan olmuştu..gitmişti.Kızını kucağına aldı Loki , bu minik büyüleyici güzellik karşısında tüm kibrini ve kötülüğünü bir yana bıraktı.
Ophelia'nın duyamayacağı şekilde kızına fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.