Bölüm şarkısı: Nichole Nordeman-Slow Down✨
******
Loki'nin gidişinin ardından neredeyse 1 ay geçmişti.
Ophelia mutsuzdu ve gün geçtikçe zayıflıyordu.
Bunun farkında olan Tony, Pepper ve Brooklyn'e onu yalnız bırakmamalarını sık sık tembih ediyordu.
Görevlerden dönen ikizler ise olabildiğince kızı görmeye çalışıyordu.
Genç kız sanki hayat suyu elinden alınmış bir çiçek gibi solmuştu.
Tony Stark'ın 6 yılda ilk ve orta öğretimi bitiren zeki kızı şimdi bir ölüden farksızdı.Brooklyn'i arayarak bugün dışarı çıkıp bir şeyler yapabilirler mi diye soran Tony belki de biraz içki ve erkek kızını eski haline getirtebilir diye düşünüyordu.
Kabul eden Brooklyn akşam 9 gibi Ophelia'yı zorla kuleden çıkardı ve bir bara götürdü.Brooklyn önünde dans ederken Ophelia'nın sadece başı dönüyor ve midesi bulanıyordu.
Koşarak 'tuvalet' yazan yere girdi ve kusmaya başladı.
Arkadaşının koşar adım gittiğini gören Brooklyn hemen onun ardından tuvalete daldı ve kustuğu her halinden belli duvara yaslanmış oturan arkadaşını gördü."Ops..iyi misin? Neler oluyor?"
"Broo..klyn be..ben galiba ha..mileyim , babama haber ver.
Ge..gelip bizi alsın"Şoklar içinde arkadaşına bakan Brooklyn hıçkırıklardan yanlış anlamış olabileceğini düşündü ama Ophelia'nın yüzündeki ciddi ifade onu bu düşünceden sıyırıp aldı.
Hızla Tony Stark'ı arayarak buraya gelmesini istedi.Stark kulesine gelmeden önce arabada Brooklyn'in kulağına test alıp gelmesini fısıldayan Ophelia , Tony'i işkillendirmişti.
"Her şey yolunda mı tatlım?"
"E-evet , şey sadece Brooklyn evden bir şey alıp gelecekmiş onu burada indirsen olur mu?"
Durumun garipliğini fark eden Tony kızını daha fazla sıkıştırmak istememişti.
Kuleye vardıklarında Ophelia hızla odasına çıktı ve arkadaşını beklemeye koyuldu.
Gülerek kızın odasına giren ikizlerden Emily koşarak kıza sarıldı.
Asık suratını fark eden Ezra ise ne olduğunu sordu.
Ağlayarak her şeyi anlatan Ophelia Emily'nin omzunda sakinleşti.Geçirilen gergin birkaç saatin ardından pozitif çıkan sonuç Ophelia'nın hıçkıra hıçkıra ağlamasına sebep olmuştu.
Hamileydi.
Tony ise Jarvis'ten odanın kamerasını açmasını istemiş ve koltuğa oturarak kızları izlemeye koyulmuştu ama kameranın ters pozisyonu olanları anlamasını engellemişti.
Sadece kızının ağladığına emin olan Tony yine bir sinir krizi olduğunu düşünüp hemen odaya doğru hareket etti.
Babasını kapıda gören Ophelia ise saklayamayacağını biliyordu.
Brooklyn'e dönerek
"Sonra yine gel olur mu , beni yalnız bırakma" dedi.
Brooklyn başını aşağı yukarı sallayarak odadan çıktı.
Emily Ophelia'nın elini tuttu ve umutla gözlerine baktı genç kız da gülümseyerek yanıt verdi.
Ezra ise kapıda dikilen Tony'nin karşısına geçti."Çok tepki verme, yeterince üzgün zaten."
Tony hala olanlara anlam veremiyordu.
Kızının gözleri dolmuş bir şeye baktığını gördü ve yanına yaklaştı.
Testi görünce içinde tarif edemediği birçok duygu açığa çıktı.
Mutluluk , burukluk , kızgınlık ve büyükbaba olma fikri.
Bu düşünce karşısında yüzünü buruşturdu.Kızının yanına oturarak güven vermek adına kollarını boynuna sardı.
"Benim minik bebeğim , bu kararı vermek sana kalmış ama ne olursa olsun yanında olacağımı bil.
İstersen doğur istersen vazgeç.
Ama şunu bil ben Tony büyükbaba olmaya dünden hazırım."Kızının gözleri söylediklerinden sonra mutlulukla bakıyordu.
Ophelia onca zamandan sonra yaşamak için bir sebep bulmuştu.
Minik bebeği bundan sonra onun hayat suyuydu."Teşekkür ederim baba , her şey için.."
Tony 'baba' kelimesini ilk defa içten duyduğu için yere göğe sığamayacak bir mutlulukla doldu.
"..ve büyükbaba olmaya hazır olduğunu sanmıyorum"Ophelia kıkırdadı.
"Haklısın"
dedi Tony ikisi de
sarmaş dolaş gülmeye devam etti.Ophelia kendisini terk etmesine rağmen aşık olduğu adamın çocuğunu doğuracaktı ve bebeğini dünyanın en mutlu çocuğu yapacaktı.
Yıllarca geçirdikleri tek gecelik ilişkiler sonucu başlarına gelmiş bu mucize, belki de onlara umut olacaktı.
Kim bilir?******
Sana gökyüzünü işaret ettim ve şimdi uçmak istiyorsun.
Senin en büyük hayranınım.
Umarım bunu bilirsin.not: İkizlerin kendi hikayeleri olacağı için burada onlardan çokça bahsetmeyeceğim, ara ara.
Sadece bilmeniz gereken, iki kız oldukları.
Ezra ve Emily.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.