Bölüm şarkısı: Davichi- Forgetting You✨
******
"Eurus, seni küçük yaramaz!" Ophelia minik bebeğin peşinde elinde beyazlığını bırakmış bir bez ile koşturuyordu. Loki'nin özel yaptığı bale salonunu kendi zevkine göre düzenlerken emeklemeyi henüz öğrenmiş Eurus, önce dışarıdan çamuru ve toprağı dizlerine bulaştırıyor ardından annesinin yeni sildiği temiz parkeyi emekleyerek batırıyordu
Sorun şu ki, Ophelia'nın giydirdiği toz pembe tütü ile emeklerken kimse minik bebeğin yaptıklarına kızamıyordu.
"Yakaladım seni!" Salonun henüz yarısında iken annesi tarafından yakalanmıştı ama.
Minik avuçlarını açıp kapatarak, salonun köşesindeki minderlerin üzerinde oturan babası ve Narfi'yi gösterdi. Bu onun dilinde 'gel' demekti.Ophelia yerlere sürünen açık mavi elbisesini tutarak elinin tersi ile alnını sildi ve kızına istediğini vererek Loki ve Narfi'ye doğru ilerledi.
Ophelia'nın teklifini kabul ettiği günün ardından küçük oğlana bir teklifte bulunmuştu Loki, izin verirse büyü eğitimde yardım etmek istediğini söylemişti.
Yıllardır babası ile yakın olmayı bekleyen Narfi ise bu fırsata balıklama atlamıştı.İkilinin arasındaki ilişki sarayda büyük ses getirirken Ophelia'nın parmağındaki yüzük rağbetini kaybetmişti. İlk gün ailece güzel bir kutlamak yapmak isteselerde Ophelia Eurus'u emzirdiğini bahane ederek bunu reddetmişti. Diğerleri içerken balkonda oturuyor ve çocuk gelişimi kitabını okuyordu, işte bu sırada gelmişti Sigyn de yanına.
Nedenini tam açıklayamasa da Ophelia başını eğmişti güzel kadının karşısında ama Sigyn'in sözleri onu rahatlamıştı.
"Kendi kötü hissetme, Ophelia, Loki ve sen birbirinizi seviyorsunuz. Aşk ne demek çok iyi bilirim, bu yüzden karşında asla durmayacağım. Sen benim için kızkardeşsin bir düşmandan öte. Bu yüzden lütfen yanımda başını öne eğme."
Birbirlerine sarılmaları sonrası Hestia da onlara eklenmiş ve genç kadını düğünü nasıl istediği konusunda sık boğaz etmişlerdi.
Ophelia ne kadar sade istiyorum dese de bunun olmayacağını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.