Bölüm şarkısı: NF-Can You Hold Me✨
••••••
Ophelia onun gidişinin ardından yüzüne gelen güneş ışıklarıyla uyandı ve kahvaltı hazırlamaya koyuldu.
Uyuyan Loki'nin odasına girdiğinde onu ilk gördüğündeki düşünce yayıldı zihnine ,
çok güzeldi.Ophelia onu uyandırmadan odadan tekrar çıktı.
Hazırladığı iki kişilik kahvaltıya oturdu ve kendi kahvaltısını yaptı , adamın uyanmayacağını anlayınca bir not bıraktı ve operaya doğru yola koyuldu."Ben operaya gidiyorum. Kahvaltı hazırladım ama uyanmadın , uyanınca yersin.
Gidecek bir yerin varsa gidebilirsin ya da şehri gezebilirsin ya da evde kalabilirsin.Uzun sürmeden dönerim..yani merak edersen."**
Ophelia birkaç yorucu saatin ardından sonunda eve dönebilmişti.
El izini okuyup içeri girdiğinde Loki'nin kitap okuduğunu gördü ve hafifçe gülümsedi.
Odasına girdiğinde fısıldadı"April bütün gün ne yaptı?"
"Günün yarısını uyuyarak geçirdi efendim sonra kalkıp kitap okudu"
Ophelia terliklerini de giyip içeri adımladı
Loki'nin yanına baktığında üst üste dizilmiş birsürü kitap olduğunu gördü , bunların hepsini okumuş muydu cidden?**
Gece gördüğü kabuslar yüzünden uyuyamamıştı Ophelia , bu gibi durumlarda her zaman yaptığı gibi içeri geçti ve en sevdiği kitabı okumaya başladı.
"Loki"Kız sayfaları hızlı hızlı okurken Loki ise onu duvara yaslanmış izliyordu elinde okuduğu kitap bugün defalarca okuduğu kitaptı.
Ophelia okurken birkaç satıra dikkat kesilmişti"Simsiyah saçları kömür karasıydı , teni bir kağıt kadar pürüzsüz ve beyazdı.
Ona hayran kalmamak içten bile değildi.
O bir tanrıydı , muziplik tanrısı"Kız gözlerini yere sabitleyip düşünmeye başladı bu kadar parçanın bütünleşmesi onu korkutmuştu.Loki kızın anladığını biliyordu ve kızın bakışları kendisini bulduğunda neler söyleyeceğini de.
Ophelia Loki'ye bakarken anlamıştı neler olduğunu ama konduramıyordu.
April'ın sesi duyulduğunda tüm taşlar yerine oturmuştu."Tanımlanan nesne Dünyalı değil."
Loki yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledi ne kadar iğrenç bir canavar olduğunu söyleyecekti ve genç tanrı bundan oldukça sıkılmıştı.
Ama öyle olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanficOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.