Bölüm şarkısı:Kelly Clarkson-Because Of You✨
******
Bahçede kızı ile oturuyordu genç Ophelia.
Bir yarı tanrı olduğu için hızlı büyüyen bebeği hareketli şekilde kucağında yatıyordu.
Bu hızlı büyüyüş Ophelia'yı korkutuyordu.
Akşam yemeği vaktinin geldiğini söylenince kızını aldı ve büyük salona doğru ilerledi.
Herkes her zamanki yerine oturmuştu.
Ophelia da Thor'un yanındaki yerine geçti.
Kızını da oturağına geçirecekti ki Thor durdurdu."Bugün küçük yeğenimin yemeğini ben yedirmek istiyorum leydim."
"Tabii ki Thor."
Genç kadın dikkatli olmaya çalışarak bebeği adama uzattı.
Thor'un çuval taşıyormuşçasına olan tutuşu Ophelia'yı korkutmuş ve nasıl tutacağını göstermeye başlamıştı.
Elleri ile Thor'un kollarını tutarak gösterdi.
Loki ise Thor'u seçseydi tıpkı böyle bir aile olacaklarını düşünüyordu.
Bakışlarındaki kıskançlık yerine oturan kadında durduğunda Ophelia kaşlarını çatmıştı. Fandral ile olan olaydan sonra bu bakışları taniyabiliyordu.
Yan sandalyesinde oturan çocuğu gösterdi.Narfi dudaklarını büzmüş Thor'un sevdiği kızkardeşine bakıyordu, bakışları Ophelia'yı delip geçiyordu.
Loki aniden yerinden kalktığında herkesin dikkatini ona döndü.
Sinirli çıkan sesiyle izin isteyip kalktı.
Ophelia Frigga'nın bakışlarını farkettiğinde kadının arkasından git demeye çalıştığını anlayabiliyordu.
O da izin istedi ve Loki'nin peşinden gitti.Muhafızlara yerini sorarak adamı bulduğunda dün kendilerine baktığı balkonda olduğunu gördü ve hızlıca yanına ilerledi.
"Kendimi öldürdüm diye mi bakmaya geldin?"
"Senin sorunun ne?!
Çocuklarını neden sevmiyorsun?"Loki gözlerinden fışkıran öfke ile döndüğünde Ophelia bir adım geri attı.
Adam üstüne geldiğinde o da geriye gitti en sonunda sırtı duvar ile buluşunca gözlerini kapattı.
Soğuk nefesi dudağının yanında hissedince yutkundu.
Loki kadına iyice sokulmuştu."Çünkü onları ben istemedim."
Ophelia duydukları ile olduğu yere çivilenirken Loki umursamadan yoluna devam etti.
Gözleri dolmuştu genç kadının.
Kızını istemiyordu bu adam ve ona umutsuzca aşıktı.
Dizleri kendini taşımayınca direnmeyi bırakıp yere çöktü.
Gözyaşları damlamaya başlayınca güçsüzlüğü yüzüne bir kez daha vurdu , Loki karşısında meltem kadar gücü yoktu.Yaklaşık 1 saat oturup ağladıktan sonra yemeğin bittiğini umup gözyaşlarını silerek kızını almaya gitti.
Thor ağzının etrafı mama olan çocuğu temizlerken Ophelia tebessüm etmeden duramamıştı.
Kızlar annelerinin kaderini yaşar, inanışına bir kez daha hak vermişti.
İkisi de kendilerini umursamayan kişilere aşık olmuşlardı.Thor'a teşekkür ederek odasına ilerledi.
Koridorda yürürken Loki'nin sesini duydu.
Geriye döndüğünde yalpalayarak giden ruh eşini ve ona gülücükler atan sarışın kadını gördü.
Kadın Ophelia'yı fark eder etmez Loki'ye biraz daha sarıldı.
Ophelia'nın görmek istediği son manzara olacak ki hemen tersi yöne dönüp odasına ilerlemişti.Kızını beşiğe yatırdıktan sonra buradan gitmeye karar verdi.
Bu mühür neyse onu bozacak, kızına babasını unutturacak ve sonsuza dek gidecekti.
Pijamalarını giymeye hazırlanırken yine aynı acıyı hissetmişti.
Yine bedeninin her yanına bir şeyler oluyordu.
Başında olmayan taş yüzünden acı eskisinden az olsa da bu sefer kızına zarar vermeyecekti.
Yatağının yanında duran taşı alıp banyosuna ilerledi.
Takar takmaz hissettiği derin acı ile kendini yere bıraktı.
Ağzından ve burnundan akan kanın tadını alabiliyordu.Genç kadın her yanı kan olmuş banyosunda kıvranırken aklını başka yöne çekmeye çalıştı.
Bu acının sebebi ne olabilirdi.
Eurus'u Thor yedirmişti kızı olamazdı.
Geriye tek seçenek kalıyordu.
Loki.Ophelia Sigyn'in sözlerini hatırlamaya çalıştı.
"O senin ruh eşin.
O ölürse sen de ölürsün.
Birbirinize bağlısınız."Genç kadın geçen sefer bu olay olduğunda bugün de aynı olan ne olduğunu düşünmeye çalıştı.
Bulması uzun sürmedi.
Loki sarışının kolların arasında odasına gidiyordu.
Biri ölürse diğeri de ölürdü fakat birisi aldatırsa diğerine ne olurdu?Genç Ophelia bunun sonucunu düşünmeye vakit bulamadan acıdan bilincini kaybetti.
******
Yolumu kaybettim.
Ve sen göstermeden
önce yolum çok
uzun değildi.
Ağlayamıyorum.
Çünkü bunun senin gözünde zayıflık olduğunu biliyorum.
Hayatımın her gününde kendimi sahte bir gülücüğe, sahte bir kahkaya zorluyorum.
Kalbim kesinlikle kırılmaz.
Kırılmak için bir bütün bile değilken.
Senin yüzünden.
Korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.