Bölüm şarkısı:Brett Anderson- Back To You✨
******
Ophelia Tony'e gitmesi gerektiğini nasıl söyleyeceğini bir türlü bulamıyordu.
Kendini terk ettiğini düşünmesini de istemiyordu.
Thor yardım teklif etmişti ama tek başına yapması gerektiğini adı gibi biliyordu.
Kahvesi elinde gökyüzüne bakıp düşünceleri ile boğuşurken ardında duyduğu adım sesleri kalbini kırmaması gereken kişiye aitti."Tatlım , bir sorun mu var?
Uzun zamandır buradasın."Ophelia dönerek adama sıkıca sarıldı.
"Seni asla terk etmeyeceğimi ve sevmeyi bırakmayacağımı biliyorsun değil mi?"
"Tabii ki biliyorum birtanem , sen ve içeride uyuyan güzel melek benim her şeyimsiniz."
Ophelia Eurus hakkında düşünceleri yüzünden gözlerinden akan yaşları durduramıyordu.
Babasının yakışıklı yüzüne baktı.
Adam ise büyük ellerini kızının yüzüne koyarak yaşları sildi."Neler olduğunu anlat tatlım , eminim birlikte baş edebiliriz."
"Gitmem gerekiyor baba."
"Ne!?"
"Eurus'un babasına ihtiyacı var , onu babasına götürmem gerek."
Tony'nin kaşları çatılmış ve göz pınarlarından yaşlar düşmeye başlamıştı.
Ne diyeceğini ne yapacağını bilmeyecek bir vaziyetteydi.
Kızının kolunu tutarak koltuğa oturmalarını sağladı ve kızını kolları arasına aldı."Ben özür dilerim Ophelia , sana asla iyi bir baba olamadım.
Seni kırdım, üzdüm, terk ett-""Hayır baba seni terk etmiyorum lütfen böyle konuşma."
"Bitirmeme izin ver tatlım.
Sana karşı birçok hata yaptım ama içerideki minik güzellik ile seni kendimden çok sevdim.."
bir sırıtış ekledi adam yüzüne
"..ki bilirsin egom meşhurdur.Ve senin benim yüzümden ödediğin bedelleri minik Eurus'umun da ödemesine izin veremem.
Bir Stark'ın daha canı benim yüzümden yanamaz.Bu yüzden tatlım minik meleğimizi babasına götür.Ona güzel ve sevgi dolu bir hayat verin ve beni unutmasına izin vermeyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanficOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.