Bölüm şarkısı:Josh A&Jack Hill -Suicidal Thoughts✨******
Bebeğinin ağlama sesi ile uyanan Ophelia
yerde olan kan çokluğuna baktı.
Bu kadar kan kaybetmiş miydi gerçekten?
Neredeyse tüm zemin kandı.
Alnındaki taşı çıkardığında elini banyosunun duvarına koydu.
Güç absorbe edilmediğini anlayınca suyu açtı ve banyosunu temizledi.
Ardından kendini de yıkadı ve ağlayan küçük kızını sakinleştirip kahvaltıya indi.Büyük salona geldiğinde kimsenin olmadığını fark etmişti.
Omzuna dokunan el ile geriye döndü."Kahvaltıya gelmedin tatlım, iyi misin?"
Ophelia bu kadının samimiyetine inanıyordu fakat söylememesi en doğru olandı.
Belki oğluna iftira attığını bile düşünebilirdi , sonuçta bir anneydi."Ahh evet Eurus gece uyutmadı pek."
Kadın bebeği annenin kucağından aldı.
"Gel bakalım babaanneye annen kahvaltı yapsın.
Sen yemeğini ye tatlım ben bu ufaklığa bakarım , ayrıca babasının kulağını da çekmeliyim sanırım."Ophelia gözünün önüne gelen görüntüler ile kıkırdadı.
"Teşekkür ederim."
Kadın gülümseyince Ophelia gidişlerini izledi.
Ardından Hestia'nın gösterdiği kütüphaneye ilerledi.
Loki'nin buralarda olabileceğini düşünüp sessiz olmaya çalıştı.
Yavaş yavaş adımlar atarak raflar arasında dolaştı.
Büyü kitaplarının olduğu bölüme gelince dikkatle kitapları süzdü.
kraliyet büyüleri adındaki kitabı çekerek aldı ve rafa yaslanarak sayfaları çevirmeye başladı.mühür büyüsü sayfasına gelince işaret parmağını satırlara koydu ve okumaya başladı.
"Taht mührü kral tarafından bozulabilirken, ruh eşi büyüsü bozulamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.