Bölüm şarkısı: Lost Frequencies&Netsky- Here With You✨
******
Saraya yaklaştığında Loki ve Heimdall'ın yanında gözlerinden yaşlar akarak ilerleyen Frigga'yı gördü.
Bu sarayda olan çoğu kişi gibi onun da Loki'ye hissettiklerinin gerçekliğine inancı sarsılmıştı.
Merdivenlerde oturmuş burnunu çeken çocuğu farkettiğinde kaşları çatıldı.
Yanına ilerledi ve önünde çöktü"Narfi neyin var tatlım?"
"Babama bir şey olmayacak değil mi?"
Ophelia yüzüne şefkatli bir tebessüm yerleştirdi ve çocuğun ellerini tuttu.
Kimseye inanmasa da önündeki ufaklığın döktüğü göz yaşlarına her bir hücresi ile inanıyordu."Ona bir şey olmasına izin vermem tatlım, bu kadar endişelenmene gerek yok eminim iyileşecektir."
Genç kadının söyledikleri ile hissettikleri tam tersiydi.
"Babamı çok mu seviyorsun?"
Soru karşısında şaşkındı Ophelia fakat Narfi gözlerinin içine merakla bakıyordu."Bunu da nereden çıkardın?"
"Amcam bile babamı kurtarmak istemezken sen gidip onu kurtardın, kapının arkasından dinledim sizi.
Bu yüzden babamı çok seviyor olmalısın."Genç kadın kurumuş kanıyla bezenmiş ellerini çocuğun yüzüne koydu.
"Hayır sevgili Narfi, ben onu sen ve küçük kızkardeşin için kurtardım.
Tabii ki bu onu sevmediğimi göstermez ama asıl gidiş nedenim sizsiniz."Ellerinde merhem ile saraydan şifa odasına gitmek için çıkan kadın hemen Ophelia'nın yanına ilerledi.
"Ahh şükürler olsun Ophelia, iyisin."
Genç Ophelia kızıl saçlı güzel kadına gülümsedi."Merak etme Sigyn, iyiyim.
Sanırım Loki'ye merhem götürüyorsun bende kızımın yanına gidecektim.""Odandaki beşiğine koydum Thor başında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.