XV. Powerful Mother

1.8K 140 23
                                    

Bölüm şarkısı: Jennie-Solo✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı: Jennie-Solo

******

Yatağa hafifçe kendini bırakan Ophelia önünde duran adamın kravatını tutarak üzerine çekti.
Dilini dudağının üzerinde gezdirerek yeşil gözleri ile adamı devredışı bırakmaya çalışıyordu.
Adam iyice üzerine yattığında cebine uzandı ve alması gereken çipi aldı.
Tam genç kadinin dudağına eğildiği sırada camdan içeri giren yüzbaşı adamı duvara fırlattı.

"Hiç gelmeyeceksin sanmıştım."

"Kendim hallederim diyordun.."

"Bu elbise ile bırak adam dövmeyi hareket bile edemiyorum."

Genç kadın üzerine tamamen yapışan kırmızı elbiseyi çekiştirdi ve sarı saçlarını geriye savurdu.
Steve hala etkileniyordu bu kadından.

"Hadi yüzbaşı beni süzmek yerine kıyafetlerini giy."

"Gözlerine hakim ol Rogers."

Kulaklıklarında Tony'nin sesi duyulduğunda Steve kızararak dolaptaki takımı giymeye başladı.
İşini bitirdiğinde arkasını dönen Ophelia adama yaklaştı ve gömleğinin yakalarını düzeltti.

"Koridor temiz."

"Tamam , çıkıyoruz."

"Dikkatli olun."

"Bitch please , ben bir.."

Steve genç kadının kolunu tutarak odadan çıkardı

"Stark'sın anladık!"

İkili koridorda ilerledikten sonra merdivenlerden indiler davetteki insanların gözü genç kadına takılırken Steve gerildi.

"Daha az dikkat çekici olamaz mıydın?"

"Üzgünüm Rogers doğama aykırı."

Kadın yeşil gözlerini belerterek adama konuştu.
Etrafa gülümseyerek bir masaya geçtiler.
Salondaki ışıklar kesildiğinde Natasha konuştu

"Işıklar tamam."

Genç kadın kargaşayı fırsat bilerek hemen merdivenlerden inmeye başladı , Steve de arkasındaydı.
Büyük demir kapıya geldiklerinde kenardaki şifreyi görüp bozuldu adam

"Stark burada bir şifre var."

"Ne bekliyordun kurdele ile mi bağlasalardı."

Genç kadın elindeki küçük mekanizmayı şifre cihazının altına yerleştirdi.
Birkaç dakika sonra kırmızı ışığın yerini yeşil ışık aldığında kapı açıldı.
Karanlık odayı aydınlattı ve en ortadaki bilgisayara adımladı.
Sütyeninden çıkardığı çipi takarak bilgisayarı tuşlamaya başladı.
Steve'in dikkati kadına takılmışken içeriye bir adam girdi.

Doğu Rüzgarı❆ || Loki FanfıcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin