I.Far From Home

4.6K 244 106
                                    

Bölüm şarkısı: Bebe Rexa-I'm a mess✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı: Bebe Rexa-I'm a mess

••••••

Ophelia Stark.
Tony Stark'ın 22 yaşında tek gecelik ilişkisi Liyyd'den olan küçük kızı.

Ophelia Stark ; babası olduğunu içten içe bilmesine rağmen Tony Stark'a Tony diyebilecek kadar kalpsiz , Afganistan'da alıkonulduğu zaman onca ajanın babasının gönderdiği sinyali bulamamasına rağmen o sinyali bulup babasını kurtaracak kadar zeki , erkekleri çorap gibi kullanacak kadar babasının kızı ve her şeye rağmen Pepper'ın ona olan sevgisini görecek kadar sevgi ve aşkla dolu bir kız.

Ophelia Stark , geleceğin Einstein'ının zayıf noktası.
Tony Stark , Ophelia Stark'a dünyayı yaktırabilecek etken.

ve Ophelia Stark Hydra'nın ilk deney faresi , başarılı olan.

~~~

Tony her zaman yaptığı gibi arabasıyla kızını operadan aldı yine "O peruğu ve lensi takmana gerek yok olduğun gibi güzelsin"
adlı şiirine başlamıştı.
Ophelia bakışlarını dışarıdaki ışıklarda gezdiriyordu , böyle doğmayı o da istemezdi.
Ama ne babasını utandırmak ne de insanların ona garip garip bakmasını istiyordu.

"Tony artık beni eve bırakmana gerek yok , kendim gidebilirim.
Hem benim de kendi işlerim var rahat bırak artık beni."

Tony evin önüne gelince arabasını durdurdu ve kızına sıcak bir gülümseme yolladı.

"Ophelia Stark..istersen 60 yaşına gel sen yine de benim küçük kızımsın , sen benim en değerlimsin"

Sinirle konuştu Ophelia

"Hydra beni kaçırdığında da en değerlindim değil mi baba.." babayı üzerine bastırarak söylemişti "..her gün orada ölmeyi dilerken de küçük kızındım değil mı BABA!"

Panik atağının geldiğini hissederken eve doğru ilerledi Ophelia , şuan en son istediği şey babasından ona kalan lanet durumdan dolayı onun kollarında sakinleşmeye çalışmaktı.
Eve girdi ve aynasına baktı , böyle doğmak zorunda mıydı?

Arabada öylece bıraktığı Tony ise boş yola bakıyordu.
Kızı onu Afganistan'dan kurtarmıştı ama o aynısını Hydra onu götürdüğünde yapamamıştı.
Kızını bulduğunda çoktan bir mutant olmuştu , ama annesi yani Liyyd onun alnına bir taş takmıştı bu güçlerini engellemeyi başarmıştı.
Tony Liyyd'in özel olduğunu hep biliyordu.

"Brooklyn bana gelebilir misin?"

"İyi misin Ops , bir şey mi oldu?"

"Hayır! Hayır , sadece babamla biraz tartıştık. Kızlar gecesi yapsak olur mu?"

"Tamam pizza alıp geliyorum"

"Tamam"

Brooklyn Ophelia'nın en yakın arkadaşıydı onunla bale okulunda tanışmıştı.
Kendiyle aynı yaşta olmasına rağmen çok olgun bir kızdı Brooklyn ,
Ophelia için annesini hiç göremediğinden dolayı bir anne belki de bir ablaydı.

Sarı saçlı kız kapıda belirince onu içeri aldı ve birlikte güzel bir gece geçirdiler.
En azından aşağıda yaşayanlar gökyüzündekilere göre sakindi.

~~~

"O taht benim de hakkım"

"Sen..Loki.Kardeşini öldürmeye çalıştın , onun tahta çıkmasına engel oldun.
Babanın emaneti olan krallığı tehlikeye attın."

"O benim babam değil!"

"Muhafızlar Prens Loki'yi Bifrost'a götürün."

"Anne ne yaptığını sanıyo-..
bırakın beni , ben sizden üstünüm."

Muhafızlar Loki'yi Bifrost'a getirmiş ve gökkuşağı köprüsünün girişine koymuşlardı elleri bağlı tanrı hiçbir şey yapamıyordu.

"Ben Asgard Kraliçesi Frigga ,
Prens Loki'nin tanrı güçlerini elinden alıyorum ve kardeşi Thor gibi Midgard'a sürüyorum."

Frigga Odin'in asasını yere vurmuştu Heimdall aldığı emir ile gökkuşağı köprüsünün Midgard'a açmıştı.
Frigga olduğu yerden fısıldadı.

"Eğer Loki kalbinde sevgi hisseder ve bir iyilik yaparsa tüm güçleri geri dönecektir"

Ve gökkuşağı köprüsü Midgard'a bir kez daha açıldı.

••••••

Ben bir hatayım.
Ben kaybedenim.
Ben nefret edenim.
Ben kullananım.

Doğu Rüzgarı❆ || Loki FanfıcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin