Bölüm şarkısı: Set It Off- Partners In Crime✨
******
"Şimdi dans etmemiz gerekiyor." Loki, Asgard halkı onları ve evliliklerini alkışlarken genç kadının kulağına fısıldadı. Ophelia başını sallayarak kolunu kendine uzatan eşinin koluna girdi. Kocasının.
Loki kolunu beline koyarken Ophelia omzuna koydu. Elleri buluştuğunda müzik eşliğinde adımlamaya ve sallanmaya başladılar.
Herkes genç çifte hayranlık ile bakıyordu, anne ve babasının birlikteliğini sezen Eurus'ta minik ellerini birbirine vuruyordu.
Sırayla halktan ve saraydan çiftler piste inip dans etmeye başladığında Loki kalabalığı fırsat bilerek eşini çekiştirmeye başladı. Ophelia geriye dönüp bebeğine baktığında ise onca kalabalığa rağmen kendilerine el salladığını gördü.
"Loki, nereye gidiyoruz?" Evlilik teklif ettiği gün gibi genç kadını saraydan çekiştirmeye başladığında balo salonunu da geçmiş ve uzun ormanda koşuşturmaya devam etmişlerdi.
En sonunda koşmaktan bitap düşmüş bir halde durduklarında Ophelia yarıya bükülmüş soluklanıyordu.
"Adam ne halt ediyorsun, düğün gününde öldürmek mi niyetin?" Başını kaldırıp Loki'nin ardındaki manzaraya baktığında dili tutulmuştu. Ormanlığın bittiği yerde deniz başlıyordu ve çevrede ne bir ev ne bir insan vardı onlardan başka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.