X.The Avengers

2K 164 19
                                    

Bölüm şarkısı: Anna Clendening-I Found Myself ✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı: Anna Clendening-
I Found Myself

******

Günler haftaları , haftalar ayları kovalarken geçmişti zaman Ophelia büyümüş karnı ile Stark kulesindeki odasında oturuyordu.Tony çalışma odasını hemen onun yanındaki odaya taşımış ve kızının sağlıklı bir hamilelik geçirmesi için elinden geleni yapmıştı.
Ophelia da kızı için aynılarını yapmıştı.
Kitaplar okumuş, doktorlarla görüşmüştü.
Eskiye göre daha az üzülüyordu artık, minik bebeği tutunacak dalı olmuştu genç kadına.
İçindeki mucize büyüdükçe Ophelia da kendini buluyordu.
Bebeğinin her tekmesinde yüzüne yeni bir gülümseme takıyordu.

Loki ise artık yüzünü bile hatırlamadığı bir hayaldi.
Bazı zamanlar onun resmini çizmeye karar verir ama yapamazdı çünkü yüzü sadece bir karartıdan ibaretti.
Onunla yaşadığı , hayatını paylaştığı eve tekrar gidememişti.
Ya da artık bale yapamıyordu karnından mütevellit.
Babasının zırhlarına yardım ediyordu sadece.
Eskiye göre Tony ile arası daha iyiydi bunun sebeplerinden biri de daha 6 aylık hamileyken annesini kaybetmesiydi.

Ophelia Loki'nin sözlerinden belli bunun olacağını bekliyor ve kendini hazırlamaya çalışıyordu.
Lakin o gün geldiğinde herkesten çok yaralandı.Fark ettirmemeye çalışsa da Tony bile ağlamıştı fakat kızına sarılmak onu ayakta tutmuştu ve hayatındaki bir diğer önemli kadın, Pepper.
Ophelia eskisi kadar mutlu değildi ardarda gelişen bu vedalar sonucunda ,
gülüyordu ama o bile buruktu.

Tüm gece askıya alınan Avengers girişimi için çalışmışlardı, babası SHIELD hakkında her şeyi kızına da anlatmıştı.
Belki çocuğu doğduğunda o da bir ajan olurdu.
Tony çalışmaya devam ederken koltukta uyuya kalan kızını yatağa götürmüş ve ekibi tanımak için yola çıkmıştı.

Uyandığında Tony'i bulamayan Ophelia neler olduğunu Jarvis'ten haber aldı
ve babasının yolladığı acil durum aracına bindirilip gökte uçan SHIELD aracına getirildi.
Yanında doktoru ve Brooklyn vardı çünkü artık sona çok yaklaşılmıştı.
Üsteki babasının özel isteği üzerine yaptırılan odasına geçti diğer odada bir ameliyathane vardı , ahh şu Tony ve korumacı halleri.

Odasında sıkıldığı için oturma salonlarından birine geçti ve kızına yazdığı günlüğü birkaç cümle sıraladı.


Zaman su gibi akıp gidiyor tatlım
az bir zaman kaldı kavuşmamıza
Seni merakla bekliyorum kızım.

Evet , minik bir kızı olacaktı.
Adım seslerinin geldiğini duyunca günlüğü kapattı.Ve ona dikkatle bakan 'yenilmezlere' döndü

"Siz babamın bahsettiği Yenilmezler olmalısınız , hepinizi tanıyorum merak etmeyin."

"Sanırım öyleyiz ama baban?"
Dedi kızıl saçlı kadın.
Kız ise gülümsedi ve elinden geldiğince elini uzattı.

Doğu Rüzgarı❆ || Loki FanfıcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin