Bölüm şarkısı:Bebe Rexha-I'm Gonna Show You✨
******
Ophelia odasına girerek bebeğini beşiğine yatırdı.
Loki de arkasından odaya girdi."Git Loki."
"Ne demek git Ophelia , başka adamlara benim çocuğumu emanet edemezsin."
"Seninle uğraşamayacağım."
Ophelia odadan çıkıp kütüphanenin olduğu kata ilerlerken Loki birkaç saniye kızına baktı, ardından Ophelia'nın yanına ilerledi.
Kadın kütüphaneye girmişti ki Loki de girip kadını kendi ve duvar arasında bıraktı."Benden kaçmanın nedeni ne?"
Loki kadına sisli sesiyle soru sorarken bir yandan da burnunu yanağına sürtüyordu.
"Sen başka kadınların yanında yatarken ben çocuğumu büyütmeye çalışıyorum çünkü , ama her şeye göğüs geremiyorum anlıyor musun?"
"Ben sizi terk ettim Ophelia."
"Geçmişi geçmişte bıraktım ben Loki , buraya sadece kızıma babalık yap diye geldim."
"Ben baba olmaya hazır de-"
Adam yüzü yere dönük konuşurken sarayın sallanması ile durdu.
Ophelia'nın korkak bakışları Loki'yi bulduğunda adamın kaşları çatılmıştı."Neler oluyor Loki?"
"Saraya saldırı olmalı."
Ophelia nefes alamadı.
"Eurus.."
İkili koşarak odaya gitti.
Ophelia kapısını açtığında beşiğinde olmayan bebeği ile yıkıldı.
Beşiğin üzerine saplanmış buzu görünce sinirli bir nefes verdi Loki."Eurus..bebeğim."
Başını kızının beşiğine yaslamış kadının yanına çöktü genç tanrı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanficOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.