Bölüm şarkısı: Elvis Presley-Can't Help Falling In Love✨
***
Sabah her yerleri tutulmuş uyandıklarında huzursuz sesler çıkardılar.
Ophelia Loki'den önce kalkıp kahvaltı hazırlamıştı , Loki çok hızlı acıkıyordu 'o bir tanrı' diye geçirdi içinden.
Üzerini giyip evden çıkarken Loki kolunu yakalayıp tutmuştu."Her şeye ağlama olur mu? Kimsenin seni üzmesine de izin verme."
Ophelia ani hareketle Loki'ye ilerleyip burnunun ucunu öptü.
Bu harekete anlam veremeyen tanrı ise kapanan kapının ardından bakakaldı.
Ophelia tüm gün 3 hafta sonra olacak gösterisi için çalıştı.
Çıktığında ise havanın aşırı derecede soğuk olduğunu fark etti peruğunu iyice şapkasına iteleyerek korunmaya çalıştı fakat nafileydi çok soğuktu hava.
İleride yanıp sönen yanıp sönen farlar onu arabaya çağırıyordu,
Tony gelmişti.Ophelia arabaya oturdu ve Tony eve doğru sürmeye başladı.
"Biliyorum bana yine neden geldin diye kızacaksın ama hava çok soğuktu ve senin bu havada yürümeni istemedim."
"Ben özür dilerim ba..yani Tony.."
Tony'nin gözlerindeki bir saniyelik de olsa yanan kıvılcımı ve aynı hızla sönüşünü izledi kız.
"Elinden bir şey gelmediğini biliyorum bunun için senin üstüne gelmemeliydim ama bilmiyorum işte bu ara biraz gerginim"
"Gösteri yüzünden mi?"
"Evet"
'hayır baba evimde bir yabancı ile kalıyorum ve sanırım ona aşık oldum' diyememişti tabii ki.
Ama Loki ile onu tanıştırmak istiyordu.
Evin önüne geldiklerinde fırsat bu fırsat deyip atladı konuya."Tony bu akşam yemeği bende yemek ister misin?
Yani birlikte ?"Gözlerinde kaybolan parıltıyı tekrar gördü Ophelia eve ilerlerken
"aslında seni tanıştırmak istediğim bi-"
konuşmasını bölen Tony'nin sürekli çalan telefonuydu.
En sonunda boyun eğip açtı"Tamam Pep geliyorum , tatlım çok üzgünüm ama acil olduğunu söyledi."
"Sorun değil.."
Tony kızının alnından öpüp arabasına geri döndü , Ophelia da April'a seslenip kapıyı açmasını istedi.
İçeri girdiğinde heryerin heryerde olduğunu gördü.
Büyük bir telaşla koşuşturmaya başladı , Loki neredeydi..iyi miydi?"April Loki nerede?"
"Odanızda efendim."
Kız koşarak odasına gitti Loki camın önünde öylece şehre bakıyordu.
Yerde kız ve annesinin fotoğrafının camının parçaları duruyordu , kırılmıştı.
Kızın kalbi de öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanficOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.