Bölüm şarkısı: One Direction-18✨
******
Göz kapakları titredi önce ve ardından güzel karlı gözleri açıldı Ophelia'nın. Başında dinmez bir ağrı, bedeninde kasılmalar...
Uyansa da bedenindeki tepkiler yüzünden geri uyumak istedi. Elindeki dokunuşa kadar.Uzun bir süredir buluşmuyordu gözleri, ormanı ve denizi taşıyan gözler ile.
"Ophelia..." dedi Loki, binlerce kez seslense bile bıkmayacak bir tını ile.Eşinin seslenişine doğrularak tepki vermek istedi genç Ophelia fakat verebildiği tek şey acı dolu bir inleme oldu. "Ah..."
Loki onun çabasına önce hafifçe kızıp ardından arkasına birkaç yumuşak yastık daha koydu. "Dinlenmelisin güzel Opheliam, çok acı çektin."
Ophelia Loki'nin dediğini yaparak geriye yaslandı. Ağrıları bir bir yerine pusarken parmak uçlarını Loki'nin yüzüne, günlerdir uykusuz olduğunu belki edecek şekilde oluşan beyaz tendeki morluklara gitti.
"Sen de. En az benim çektiğim kadar..." Anlaşmalı gibi bir sessizlik oldu aralarında. Loki hala bu kısa vedanın içindeki acıyı üzerinde taşıdığı için hafif şokta ve yavaş tepkiliydi, Ophelia ise hala acı içinde olmanın verdiği durgunluktaydı."Neler oldu?" dedi en sonunda güç bela. Yavaş yavaş gücünü geri kazanıyor, sanki büyük bir rüyadan ayılıyordu vücudu.
"Gittin, Ophelia. Yatağımızda yattığın sıcak yan soğuyacak kadar uzun bir süre de dönmedin. Seni... Çok merak ettim. Geri gelmenin zamanı diye düşündüm ve Midgard'a, babanın yanına gittim ama o yanına hiç gelmediğini söyledi. B-ben çok... çok endişelendim." Eşinin kollarını tuttu sıkıca Loki, Ophelia onun sesindeki telaşı fark etti. Kollarındaki tutumu dahi sertti ve beyaz teni kızarmaya başlamıştı. Ophelia onu gerçekten endişelendirdiğini anladı.
"Özür dilerim Loki." diyebildi oturur pozisyona gelip eşine sarılırken. Başı genç tanrının omzuna düşmüştü ve gözyaşları giydiği ince beyaz gömleğe damlıyordu.
"Bana neler oluyor bilmiyordum. Sorunum ne bilmiyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanficOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.