Bölüm şarkısı: James Young- İnfinity✨
******
Ophelia odasına ilerlerken ardından gelen koşma sesleri ile durdu.
Kıyafeti çekiliyordu.
Yere baktı , Narfi'ydi."Bebeti seninle uyutabiliy miyim?"
Oğlunun ardından gelen Sigyn gülümseyip başını sallayan kadına teşekkür etti.
Ardından birlikte Ophelia ve Eurus'un odasına ilerlediler.Sigyn ve Ophelia camın önündeki koltuklarda otururken Narfi küçük bebeği dizlerine koymuş sallıyordu.
Bir yarım saat sonra Narfi'nin de başı geriye doğru düşünce Sigyn oğluna gülümsedi."Biz artık gitsek iyi olur Ophelia Narfi'nin uykusu gelmiş."
İki kadın da kalkarak çocuklarını kucaklarına aldılar.
Sigyn kapıya ilerlerken Ophelia ne zamandır aklında olan soruyu sormak istedi."Sigyn dur!"
Kadın kızıl saçları ile başını çevirdi.
"Bana bilmediğim şeyler olduğunu söylemiştin , ne demek istedin?""Şimdi dinlen Ophelia yarın kahvaltıdan sonra konuşuruz."
Ophelia başını salladı ve dediği gibi kızına sarılarak uykuya daldı.
***
Yüzüne vuran ışık ile kıpırdanan kadın Loki'nin onları izlediğini çoktan farketmişti.
"Ben..şey , annem kahvaltıya gelmeni istedi.
O'nunla."Ophelia adam kapıdan çıkmadan yataktan kalktı.
"Sen korkunç birisin Loki , kızının ismini söylemekten bile korkuyorsun."
Loki bir müddet kadının gözlerine baktıktan sonra odadan çıktı.
Ophelia da kızını emzirdi , kan kustuktan sonra kısa bir duş aldı.
Getirdiği kıyafetlerden giydikten sonra kızını da hazırlayıp odadan çıktı.
Bu sefer kaybolmamak adına kapıda bekleyen muhafızlara sorarak buldu büyük salonu.Herkes sofraya oturmuş kadını bekliyordu.
Yanında bir bebek oturağı olan yere ilerledi.
Kucağındaki kızını oturtacakti ki Frigga onu durdurdu."Küçük torunumu yanıma getir kızım."
Ophelia Eurus'u götürürken Odin'in bakışlarını hissediyordu.
Salona girer girmez bu yaşlı bunağın sinirlerine dokunduğunu fark etmişti.Yerine dönerken kucağında bebek ile oynayan kadına imrenerek bakan Narfi'yi fark etti.
Yanındaki annesine döndüğünde oğluna acıyla bakmasına kalbi burkulmuştu.
Kendine bakan Loki'yi fark ettikten sonra önüne döndü ve sessizce yemeğini yedi.Tüm yemek boyunca Frigga ve Hestia Eurus'u sevmiş Narfi'nin boynunu bükük bırakmışlardı.
Çocuğun kalbinin kırıldığı her halinden belliydi.
Yemeğini bitirip izin isteyerek Sigyn ile kalkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanficOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.