Bölüm şarkısı: Skylar Grey- I'm Coming Home******
Saraydan çıkıp Bifrost'ta yürüyen babasına ve Ophelia'ya baktı küçük Narfi.
Kucaklarında tuttukları kızkardeşine özendi bir müddet. 100 küsur yıllık ömründe babasının ona bir kere sarıldığını görmemişti bu kalbini kırıyordu küçük çocuğun.
Hala tam yetişkinliğe erişmemiş zihni birkaç yıl içinde hızlıca büyümesine ayak uydurmak adına gelişmeye başlamış hormonlarına hücum ediyordu ve bu hissettiği her şeyin katbekat üzerinde olmasını sağlıyordu.Küçük bedenini annesi ile kaldığı odanın balkonuna dayadı ve büyük bir hüzünle izlemeye devam etti.
Önce miras kalan siyah saçlarını okşayan bir rüzgar hissetti. Teninde gezinmesi kıkırdamasına neden olurken omzundaki hafif ağırlığa döndü. Herkesten her şeyi saklayabilecek bir delikanlı olma yolunda uzun ve derin adımlar atacak olsa da karşısında masmavi gözleri ile bakan kadın hep zayıf tarafı olacaktı.
Sigyn odaya girer girmez görmüştü küçük oğlunun dışarıya bakışlarını. Öyle dalmış olmalıydı ki gelişini bile duymamıştı. Küçük kıkırtı da kulaklarına vardığında oğlunun omzuna elini koydu. Birkaç hafta sonra olacak yetişkinlik yemini yaklaşırken duygusal olacağını biliyordu.
"İyi misin tatlım?"
Başını salladı küçük Narfi. Minik ellerini gözleri önüne tuttu. Artık küçük olmak istemiyordu bir an önce büyümek babasının annesi üzerinde açtığı yaraları kapatmak istiyordu.
Yatağa geçip oturan Sigyn yanına iki defa pat pat vurdu. Adımları da küçük olan Narfi tüm şirinliği ile geçip oturdu.
"Babam," sözleri minik boğazında düğüm düğüm oldu
"yetişkinyik yemininde biyacz olşun benimle guyul duyay mı annecicim?"Sigyn sorunun cevabını bilmiyordu. Loki'nin nerede ne yapacağı pek bilinmezdi.
Annesinin durgun hali ile daha çok üzülen Narfi
"Beni hic sevmiyol mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.