Bölüm şarkısı: Cage The Elephant-Goodbye✨******
Absquatulate: Elveda demeden gitmek.
******
Tony ve Bruce'un araştırmaları haftalar sürerken Ophelia odasında sadece sıkılmakla meşguldü.
Geceleri bazen Natasha bazen Pepper bazen de ikizler geliyordu , taşınma telaşı yüzünden Brooklyn'i evine göndermişti.
Bu gece Natasha'nın sırasıydı.Elindeki ballı süt ile içeri giren kadın giydiği ajan kıyafetinin içinde bile milyonlarca miss'i tekte elerdi.
"Nasılmış bakalım benim en sevdiğim anne-kız."
"İyiyiz Nat teyzesi ama artık şu iğrenç şeyi getirmesen."
"Ophelia saçmalamayı hemen kes lütfen hem bu senin için değil miniğim için."
Natasha bardağı kızın eline tutuşturduktan sonra oldukça büyük karnını sevmeye başladı.
Öyle bir bakışı vardı ki Ophelia'nın karnına genç kadının içi sızlıyordu , meraktan delirse bile sormaya çekiniyordu.Natasha en sonunda başını yasladığı karından kaldırdı ve kıza döndü
"Eveeet bugün hangi muhteşem ötesi Romanoff ajan taktiklerini öğrenmek istiyorsun."
Ophelia burda kaldığı zaman dilimi içerisinde ajanlığa çok ısınmıştı ve Tony'e kızını doğurduktan sonra SHIELD'da çalışmak istediğini söylemişti.
Fury yazılımlarında çok emeği olan genç kadını reddetmemiş hamilelik sürecinde sözel doğum sonrası fiziksel çalışmalara başlamasını söylemişti.
Ve boş zaman oldukça Hill ve Natasha'dan ders alıyordu."Aslında bugün ajanlıktan farklı bir şey merak ediyorum.."
Natasha kaldırdığı kaşları ile kıza bakarken Ophelia uzanıp karnındaki elini tuttu
"..seni merak ediyorum Nat , bu denli çocuk hüznünün nedenini merak ediyorum."Kadının yüzü düştü ve önüne döndü parmakları ile oynarken anlatıp anlatmamak arasında kalmıştı.
"Yedek pijaman var mı?"
Kızıl kadının sorusu Ophelia'yı anlamsız bakışlara sürüklemişti.
"Ha..ahh pardon şey evet şu çekmecede olması gerek."
Natasha açtığı çekmece ile Tony'nin ne kadar zengin olduğunu anladı.
Kızıl saten gömlek-pijamayı alıp banyoya ilerledi.
5 dakika içinde geri geldi ve kızın yattığı yatağa girdi.Ophelia hala anlamsız bakışlar ile kadına bakıyordu.
"Beni bir makinaya dönüştürdükleri yerde bir mezuniyet töreni yapıyorlar..seni kısırlaştırıyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.