Bölüm şarkısı: Lana Del Rey- Queen Of Disaster✨
******
Odadan çıkan Ophelia sıkılan içi için büyük binanın terasına ilerledi. Yüksek binaların göründüğü ve ışıkların hoş bir manzara sunduğu yerde dalgalanan kızıl saçları olan kadının yanına ilerledi.
Natasha geldiğini görünce gülümsedi ve omzuna sardığı örtüyü genç kadının omzuna attı. Küçük bir kıkırtı çıkardı Ophelia, bunu o hamileyken de yaparlardı ve her seferinde Tony'nin mızmızlanmaları ile biterdi."Daha iyi misiniz?"
Başını salladı.
"Gittiğinden beri zayıflamışsın Ophelia, anneliğin verdiği ağırlığı üzerinde görebiliyorum ama 17 yaşında birine göre oldukça yorgun görünüyorsun."
Buna da başını salladı genç kız.
17 yaşındaydı sahi değil mi?Babası onu yanına aldığı süreden beri doktor doktor gezmiş fakat hepsi albinoluğunun yanında hızlı gelişmesine ve büyümesine anlam verememişti.
Yaşı 17 gözükürken neredeyse 5-6 yaş üstünde duruyordu."Neler yapıyorsun orada, Thor çok güzel bir yer olduğundan bahsediyor."
Yüzü düştü Ophelia'nın sadece süs bebek gibi duruyorum arada düşüp bayılıyorum sonra hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorum, mu?"Aslında çok bir şey yaptığım söylenemez. Genel olarak Eurus ile ilgileniyorum."
"Baleye devam ediyor musun peki?"
Bale.
Gençliğinin hayali.
Ne çok ayrımcılığa uğramıştı o yolda, fakat pes etmemiş balerin olmayı başarmıştı.
Fakat şimdi her şey çöpe gitmiş gibi hissediyordu. Hayali tuzla buz olmuştu."Pek sayılmaz."
Konuşmak istemediğini anlayan Natasha kadını yalnız bırakmak için omzundaki şalı tamamen Ophelia'ya dolayıp kocaman sarıldıktan sonra içeriye doğru yol aldı.Camın gerisinden konuşmalarını dinleyen Loki ise bu konuya el atmaya karar verdi.
Genç Ophelia biraz daha orada durduktan sonra alıştırmaların, büyü odalarının, spor salonunun, Natasha ve kendi için hazırlanan bale odasının olduğu kata geldi. Toz pembe odanın kapısını açarak içeri girdiğinde birkaç silüet gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Rüzgarı❆ || Loki Fanfıc
FanfictionOphelia, tanrı aşka düşen bir aptala yardım eder. Dikkat ! Loki bu kurguda hem baba hem de Stark damadıdır.