Tünelin Sonu??

96 11 44
                                    

İyi okumalarrr...

Jughead hâlâ Clary ve Archie ile konuşuyordu.

"Aslında tam olarak Betty'e ben evlenme teklifini etnedim."

"Nasıl yani?"

"Üzücü bir andı ve evlenmemizi söyledi. Yani bir nevi o bana evlenme teklifi etti."

Clary güldü.

"Aferin Jughead(!). "

O sırada alt kattan bağrışlar yükseldi.

Üçlü birbirlerine döndüler.

"Bu bağıran Leonard mı?"

"Leonard olduğunu sanmam."

"Ama onun sesi."

Clary ve Archie hemen ayağa kalktı.

"Biz geliyoruz sen burada kal."

Hızla aşağı indiler. Leonard ayağa kalkmış sinirle konuşuyordu. Daha sonra sustular. FP onlara döndü.

"Hadi gidiyoruz!"

Clary kaşlarını çattı.

"Nasıl yani? Jughead'i öylece bırakacak mıyız?"

Leonard FP ile göz temasında bulunmadan Clary'e döndü.

"Ben kalıyorum Clary. "

Archie FP'ye döndü.

"Kralım lütfen bana da izin verin. Ben de kalmak isterim."

Zach ayağa kalktı ve FP'nin konuşmasına fırsat vermeden onu tuttu ve dışarı çıkardı.

"FP oğlun hasta. Neredeyse ölecek. Bunu onlara yapamazsın. Oğlunun mutlu olmasını sağla."

"Otoritemi kaybederek mi?!"

Zach sinirlendi.

"OTORİTEN OĞLUNDAN DAHA MI ÖNEMLİ!! NE ZAMAN BU KADAR BENCİL OLDUN FP?! BİR DÜĞÜN OTORİTENİ NE KADAR KAYBETTİRİR!! OĞLUN MUTLU OLACAK! ONU BU HASTALIKTAN KURTARMAK İÇİN UĞRAŞACAĞINA YAPTIĞINA BAK! GLADYS'TEN SANA KALAN TEK ŞEY O! GLASDYS ONU SANA EMANET ETTİ!"

"Gladys'i olaya karıştırma. "

"Ne yani? Gladys olsa Jughead'i mutlu etmek için her şeyi yapardı. Şimdi gidip düzgünce düşün. O senin oğlun."

FP kafasını salladı.

"Onlardan özür dilemeliyim. Ve Jughead'e yapabileceğim en iyi şekilde bir düğün yapacağım."

"İşte böyle FP."

Zach gülümsedi ve içeriye döndü. Ardından FP içeri girdi, hepsinden özür diledi ve kararını söyledi.

Daha sonra FP yukarı çıktı ve Betty ile konuşmaya başladı.

"Geçmiş olsun Betty."

"Teşekkürler."

"Jughead ile evlenecekmişsiniz. Sizi tebrik ediyorum."

Betty gülümsedi.

"Çok teşekkür ederim. Onunla evleneceğim için çok şanslı hissediyorum."

"Birbirinizi gerçekten seviyorsunuz ve sizi takdir ediyorum. Düğün için ailene haber verdireceğim. "

**********

FP, Betty ile konuştuktan sonra Archie'yi Betty'nin ailesini çağırması için yolladı.

"Zach düğünü burada yapmamıza izin verdiğin için teşekkür ederim."

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin