Soru-Cevap

63 6 57
                                    

Bu kitapta soru cevap yapmamıştık!! Hadi yapalım. Sizin hakkınızda merak ettiğim bazı şeyleri soruyorum.

Hangi şehirde yaşıyorsunuz?

Ben Ankara'da.

Kaç yaşındasınız ve kaçıncı sınıfsınız?

Mart'ta 15 olacağım. 9.sınıftayım.

Boş zamanlarda ne yapmaktan hoşlanırsınız?

Kitap yazmak, kodlama yapmak, kitap okumak, dizi izlemek.

En sevdiğiniz Riverdale karakteri?

Benimki Jughead Jones.

Bütün dizi ve filmlerdeki favori karakterlerinizin ilk 3 sıralaması?

1-Jughead Jones(Riverdale)
2-Alexander Gideon Lightwood (Shadowhunters)
3-Caroline Forbes(TVD)
Bunlar çünkü ben kişilik olarak bu 3 karakterin karışımıyım bence.

En sevdiğiniz ilk 3 dizi?

Çok var ama sanırım aklıma gelen ilk 3'ü sayayım.

1-Tabii ki de Riverdale.(içinde her türlü kötülük var. Neden seri katiller için farklı, mafyalar için farklı, garip tarikatlar ve beyin yıkayan oyunlar için farklı dizi izleyeyim ki? 10 dizide olabilecek her şey bir dizide. Bu da biraz garip kaçtığı için çok anti kitlesi var.)
2-Shadowhunters
3-Titans

Sizi en çok etkileyen filmler?

İnception sanırım. Birkaç hafta etkisinden çıkamamıştım. Belki de gece geç saatte izlediğim içindir.

En sevdiğiniz şarkıcı, besteci?

Hans Zimmer. Bir kişinin bütün besteleri mi mükemmel olur yaa...

İdolünüz, örnek aldığınız kişiniz?

Elon Musk sanırım. Yapılması imkansız denen şeyleri gerçekleştirmek için bir sürü şirket açtı ve güzel bir başarı hikayesi var. İmkansız denen şeyleri başarıyor...

Bunu cevapladığınız tarih?

17.02.2021

ÖNEMLİ

Son olarak size kitapla ilgili bir şey sormam lazım çünkü bulamadım ve hatırlamıyorum. Kitapta Donna ve Ethel'ın cadı olduğundan bahsetmiş miydim?

Neyse bb. Artık gidiyorum. Hepinizi seviyorum. Her bir yorumunuzun benim kalbimi nasıl hızlandırdığını ve beni mutlu ettiğini bilemezsiniz. Her türlü eleştiriye açığım. Bana öneriniz varsa sert dille bile olsa yazabilirsiniz...

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin