Gerçek Aşk

206 20 34
                                    

İyi okumlar...

"Ne cürretle bunu yaparsın!? Zindanlara!!!"

Clary zindanlara götürdükten sonra FP üzüntüyle yere çöktü ve rengi solmuş oğlunun yanındaki Alice'e sarıldı.

"O kızın bulunmasını istiyorum!"

"Archie bu işi halledecek."

İkisi de üzüntüyle bir süre oğullarına baktılar. Daha sonra onu oradan uzaklaştırdılar. FP diğer oğlunun yanına çöktü. Elini Jughead'in alnına koyduğunda yandığını fark etti.

"Ateşi var!!"

Hemen onu yatağına yatırdılar ve doktor ilgilenmeye başladı. FP ise askerlerin cadı bulup bulamadığını kontrol etti.

"Bütün kayıtların olduğu oda yakılmış."

"Peki ya yedekler!"

"Onlar da yok."

FP sinirle yumruğunu sıktı. Veronica her şeyi planlamıştı.

*********

Archie hızla kapıyı çalmaya başladı. Betty kapıyı açar açmaz konuşmaya başladı.

"Prens Jughead'e saldırdılar. Sizi de sarayda kontrol altına almalıyız çünkü Prens Jughead için değerlisiniz."

Betty korkuyla kaşlarını çattı.

"Ne? Kim? O iyi mi?"

Archie hayır anlamında kafasını salladı.

"Büyülendi. Bilinci kapalı."

Betty endişeyle hırkasını aldı ve kapıyı kapattı.

"Onu görebilir miyim?"

Archie kafasını salladı. Veronica'yı arama emrini verip birkaç askerle beraber geri döndü.

"Komutan Archie. Veronica'nın bulunmasını istiyorum. Ayrıca büyücü bulmamız gerekli. Büyüleri kaldırmalıyız. Bütün kayıtlar yok olmuş. Ayrıca sihirli eşyalar da yok!!"

Archie stresle düşünmeye başladı.

"Diğer krallıklara gideceğim! Prens Leonard nasıl!??"

FP gözündeki yaşı sildi ve cevap verdi.

"Onu kaybettik."

Archie üzüntüyle olduğu yerde kaldı.

"Üzgünüm."

"Teşekkürler Archie."

"Gitmeden önce Clary'i görmeliyim o nerede?"

FP'nin yüzü değişti. Clary'e karşı bir minnettarlığı vardı. Onu kızı gibi görürdü ve zindana attırmak zor gelmişti ama yapmak zorundaydı yoksa Kraliçe Alice sorun çıkarırdı.

"Zindanlarda. Onun iyi olmasını sağla Archie. Elimden geleni yapacağım ve bunu söylediğimi kimseye söyleme."

"Ne oldu ki?"

"O sana anlatır."

Archie yanındaki Betty'e baktı.

"Betty, Jughead ya odasında ya revirdedir. Askerler sana eşlik edecek."

Betty kafasını salladı ve askerlerle gitti. Archie ise koşarak Clary'nin yanına indi.

"Clary!!"

Clary ağlıyordu.

"Clary!! İyi misin?!"

"Archie çok üzgünüm!! Leonard öldü!!! Kurtaramadım!!"

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin