Davet

78 9 6
                                    

İyi okumalar...

"Aferin Jughead. Kontrol et kendini. Böyle."

Octavia, bir şeyler olma ihtimalina karşı Jughead'i kelepçelemişti ayrıca onu tutuyordu ve Caroline da onun gözlerini ve dişlerini kontrol ediyordu.

"Bu mükemmel!!"

Zach Jones gülümsedi. Yeğeniyle konuşmak istiyordu.

"Kızlar bizi iki dakika yalnız bırakabilir misiniz?"

Caroline kararsızlıkla ona baktı. Octavia ise kafasını hayır anlamında salladı.

"Olmaz baba."

"Onu görüyorsun Octavia. Bana saldırmayacak."

"Evet ama..."

"Lütfen. Eğer bir şey olursa sizi çağırırım. Hem zaten kelepçeli."

"Baba isterse kelepçeli olduğu yeri gücüyle kırabileceğini biliyorsun!"

"Lütfen kızlar."

Caroline, Octavia'nın koluna girdi.

"Bir şey olursa anlatacak. Sakin ol Octavia. Ayrıca Jughead gayet kontrollü. Babam onunla konuşmak istiyor."

Octavia Jughead'e ters bir bakış attı.

"Eğer ona bir şey yaparsan senin kalbini kendi ellerimle yerinden sökerim."

Jughead kafasını salladı. Gergindi. Bu hem karşısındaki adama saldırmaktan korktuğu için hem de onunla konuşacak olmaktan dolayıydı.

Kızlar salonu terk ettikten sonra yaşlı adan Jughead'in yanına oturdu.

"Nasıl gidiyor evlat? Yeni bir içgüdü, yeni bir yaşam stili."

"Alışmaya çalışıyorum."

Jughead adamın babasına benzerliğine odaya ilk gelişinden beri şaşkındı. Şimdi de ona babası gibi evlat demesi onu şaşırttı.

"Sana bir şey açıklamak zorundayım sanırım Jughead."

Adam derin bir nefes aldı ve onunla konuşmaya devam etti.

"Kızlar sana soyadlarını söylemediler sanırım."

Jughead düşündü. Adam haklıydı. Caroline ve Octavia sadece isimlerini söylemişlerdi. Soy isimleri bilmiyordu.

"Hayır, söylemediler efendim."

"Bilmeye hakkın olduğunu düşünüyorum. Ben Zach Jones evlat. Beni tanıyor musun bilmiyorum ama babanın kardeşiyim. Zamanında saraydan atıldım. Octavia ve Caroline da benim kızlarım."

Jughead duyduklarıyla olduğu yerde çakılı kaldı.

"S...siz... Zach Jones musunuz? "

"Evet evlat. "

Zach Jones onu baştan aşağı süzdü. Kendisinde de olduğu gibi bütün Jones cazibesini o da almıştı.

"Ben.... Ne diyeceğimi bilmiyorum. Ama sizi arıyordum. "

Zach Jones böyle demesine şaşırdı.

"Neden?"

"Biliyorsunuz ki saraydan atıldım. Sevdiğim kızı seçtim. Kararımdan memnundum. Ama arkadaşlarım benimle aynı fikirde değildiler. Benim bu krallığın başına geçmemi istiyorlardı ve araştırma yaptılar. Sizin saraya dönmenin yasal bir yolunu bulduğunuz söylentisini duymuşlar. Benim sizi bulmamı istiyorlardı."

Zach Jones bir süre sustu ve onu dinledi. Ardından güldü.

"Sonunda dar görüşlü olmayan bir kral istiyorlar demek..."

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin