İyi okumalar...
Jughead etrafta Archie'yi ararken en sonunda Archie'nin da koşarak onun yanına gelmeye çalıştığını gördü.
"Dostum hoş geldin!"
Jughead kollarını açtı.
"Gel buraya Archie. "
"Herkesin bizi görebildiği bahçede mi sarılacağız?"
Archie onu yargılarcasına baktı.
"Umrumda değil Arch. "
Archie kafasını salladı ve ona sarıldı.
"Saraya geri dönmene çok sevindim. Umarım yakın zamanda seni tahtta da görürüz kardeşim."
"Babam tahta beni çıkarmak istediğini söyledi. Yani büyük ihtimalle tahta geçeceğim. Hayallerim gerçek olacak!"
Beraber güldüler.
"Bakıyorum da artık diğerlerinin ne düşündüğünü takmıyorsun."
"Ne yani bu yargıya sana herkesin içinde sarıldığım için mi vardın? Hadi ama dostum! Bizim aramızdaki arkadaşlık ilişkisini herkes biliyor."
"Hayır Jug. Ondan dolayı değil. Bütün saray dün Betty'nin önünde dizlerinin üzerine düşüp bağıra bağıra ondan özür dilediğini konuşuyor."
"Bunu hak ettim."
"Ne oldu ki? Yine ne yaptın kıza?"
Jughead yere baktı ardından tekrar gözlerini Archie'ye çevirdi.
"Ne sen sor ne ben söyleyeyim Arch. "
"Cora yüzünden değil mi? Her şeyi Clary'le beraber Betty'e anlattığımızdan dolayı."
"Hayır. Ben ondan sonra bazı saçma şeyler söyledim. Çok kırıcıydı. Neyse ki dün beni sözde de olsa affetti. Onu çok kırdım içten affettiğini zannetmiyorum."
Archie bir kolunu Jughead'in omzuna attı.
"Halledersiniz Jug. Siz halletmeyeceksiniz de kim halledecek?"
Biraz yürüdüler. Aralarındaki sessizliği Jughead bozdu.
"Veronica ve sen nasılsınız? "
"Aynı. Hâlâ babasına tam olarak söylemedi. Karışık bir durum."
"İyi şanslar diliyorum dostum."
**********
"B!! Hadi gel terziye gidip kendimize yeni giysiler diktirelim!!"
Veronica hızla Betty'i çekiştirdi ve terzinin odasına girip kumaşları incelemeye başladı. Bir yandan da konuşuyordu.
"Merhaba Bayan Democles. Bize güzel kabarık elbiseler gerekiyor."
Veronica hızla bir kumaş kaldırdı ve Betty'nin üzerine tuttu.
"Güzel. Mor sana yakışıyor. Hem pahalı hem kaliteli hem de üzerinde güzel duruyor. Kesinlikle mor kumaş kullanmalıyız."
Betty şaşkınlıkla hızla kumaş türü ve rengi seçen Veronica'ya bakıyordu.
"Sence B? Ben hangi rengi kullanmalıyım."
"Bence lacivert renk sana çok yakışır V."
"Senin seçimlerine güveniyorum. "
Veronica terzinin elinden parşömen kağıdını ve tüy kalemini aldı.
"Şimdi B'nin elbisesi için şurası bu şekilde. İpek kumaş olsun. Şurasında şu kumaş kullanılsın. Sadece mor olmasın. Şuraya siyah kumaş da ekleyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crown//Bughead
FanfictionJughead Jones, Hyperium Krallığının bir sonraki varisidir. Bir gün halktan varlıksız bir ailenin kızı Betty Cooper ile karşılaşır... Davranışlarından biri birini tutmayan Jughead Jones ile iyilik meleği Betty Cooper'ın aşkı... Vampirleri, cadıları v...