İyi okumalarrr...."Prens Leonard!"
"Evet Archie?"
Leonard koridorda onu durduran Archie'ye baktı.
"Sizden bir şey rica etmem gerek."
"Nedir o?"
Archie yutkundu.
"Eğer Clary'e aşık olduğunuzu itiraf ederseniz-"
"Clary'e aşık felan değilim. Unut şunu!"
"Ama o sizi öptüğünde büyü kalktı. Eğer bunu itiraf ederseniz Clary ceza almaz! Sizi kurtarması kanıtlanmış olur. İkiniz de kurtulursunuz."
Leonard kaşlarını çatarak Archie'ye baktı.
"Böyle olmaz. Bir şey bilmiyorsun Archie!!"
Leonard hızla oradan uzaklaştı. Archie üzerindeki ağırlıkla ayaklarını sürükleyerek Veronica'yı aramaya çıktı. Devriyelerle her zamanki gibi ormanı ararken bir ağlama sesi duydular. Sese yaklaşırken herkes silahlarına sarıldı. Archie elindeki tabanca ile ağacın arkasına sert bir dönüş yaptı.
Yerde kanlar içinde ağlayan yarı çıplak Veronica ile bütün herkes gerilmişti. Archie korkuyla Veronica'ya bakıyordu. Korkusu Veronica'ya bir şey olma olasılığından mı yoksa Veronica'nın onlara zarar verebileceği olasılığından mı geliyor anlam veremedi.
Askerlere silahlarını ateş etmemeleri ama tetikte durmalarını gösteren bir el işareti yaptı. Üstündeki pelerini çıkarıp titreyen Veronica'nın üzerine örttü.
Arkadan askerler uyardılar.
"Bu kadar yaklaşmak tehlikeli değil mi?"
"Emirleri ben veriyorum asker!! Ne yapılması gerektiğini biliyorum!!!"
Archie, Veronica'nın yanına çöktü.
"Hey! İyi misin?"
Veronica hıçkırıklarının arasında konuştu.
"Ellerim!! Kendisi hareket ediyordu!! Ben ben değildim!! Bir sürü insana zarar verdim!! Archieeee!!"
Archie'ye aniden sarılırken askerler onu korumak adına bir adım yaklaştılar ama Archie onlara durmalarını işaret etti.
"Veronica sakin ol. Yavaş yavaş anlat."
"Donna!! Bana zorla yaptırdılar!! Kendimde değildim!! Narillve Köyü!! Bir sürü insana zarar verdim."
Archie askerlere işaret verdi. Aralarında en rütbeli diğer asker eşliğinde bir kısmı köye gitti. Archie, Veronica'yı bu halde tek başına bırakmak istememişti.
"Veronica neden bu hâldesin?"
"Beni kullandıktan sonra attılar."
Veronica hâlâ Archie'ye sarılmış bir şekilde ağlıyordu.
"Seni saraya götüreceğim. Ama sonra bana açık açık neler olduğunu anlatacaksın."
*************
Beşi de uyanmış kahvaltı yapıyorlardı.
"Plan için teşekkür ederim ama Archie ile konuşup onu tehlikeye atamam. Ve sizi de büyük ihtimalle saraya almazlar. Veronica olayından sonra korumalar artmış olmalı."
Cheryl gülümsedi.
"Ben konuşurum."
"Nasıl?!"
"Bu hafta sonu okçuluk yarışları var. Kazandıktan sonra Archie ile konuşursam göze batmam."
"Ya kazanamazsan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crown//Bughead
FanfictionJughead Jones, Hyperium Krallığının bir sonraki varisidir. Bir gün halktan varlıksız bir ailenin kızı Betty Cooper ile karşılaşır... Davranışlarından biri birini tutmayan Jughead Jones ile iyilik meleği Betty Cooper'ın aşkı... Vampirleri, cadıları v...