Cora

68 8 40
                                    

Arkadaşlar geçiş bölümünü hızla geçebilmek için sık sık **** koydum ve bir iki günlük zaman atlamaları yaptım. İyi okumalar...

Herkes yavaş yavaş ayrılmak üzere toplanırken Jughead Magnus'un yanına gitti.

"Magnus seninle biraz konuşabilir miyiz?"

"Tabii ki Jughead."

Magnus elini şıklattı ve bütün eşyaları hazır oldu ardından Jughead'e döndü.

"Senin sayılı ölümsüz büyücülerden olduğunu duydum. "

"Evet babam bir iblis olduğu için."

"Tekrar ölümlü olmamı sağlayacak bir büyü var mı?"

Magnus ona dikkatle baktı ve bir elini onun omzuna koydu.

"Betty için bunu istiyorsun değil mi? Onun karşında ölmesini istemiyorsun. Seni gayet iyi anlıyorum."

"Evet. O...o gittikten sonra yaşayamam."

"Daha çok gençsin Jughead. Alışacaksın. İnsanlar gelip geçecek. Aşık olsan bile bunu içine gömüp devam edeceksin ve tekrar aşık olacaksın."

"Betty'den başkasına aşık olamam."

"Küçüksün Jughead. Nefes almanın bile Betty için olduğunu düşünüyorsun. Alışacaksın. Maalesef ki böyle bir büyü yok. Bir tedavi olduğu söyleniyor. Eskiden Silas diye birisi varmış. Tedavi onun mezarındaymış ama onu şu ana kadar bulabilen olmadı. Efsane olup olmadığı da belli değil. Tedavi vampirleri insana dönüştürüyormuş ama bundan dolayı çok ümitlenmemeni öneririm. Bulmak imkansız gibi bir şey Jughead."

Jughead kafasıyla onayladı. Üzüntüyle yere baktı.

"Bazen keşke hiç vampir olmasaydım diyorum. Keşke Betty ile tanışmamış olsaydım ve sıradan sıkıcı mutsuz hayatıma devam etseydim... Betty'nin de hayatını mahvediyorum."

"İkiniz de mutlusunuz. Betty'nin hayatını mahvetmiyorsun."

"Bir prensin en büyük hayali krallığın başına geçip aşık olduğu kişi ile krallığı yönetmek ve çocuklarını taht için hazırlamaktır. Ama ben her şeyimi kaybetmeye başladım sanırım. Krallık artık yok. Artık ölümsüzüm... Bu da aşık olduğum Betty'i kaybedeceğim anlamına gelir. Hiçbir zaman çocuklarım olmayacak ve onları bilinçli bireyler olarak yetiştiremeyeceğim."

"Mutluluğu ve sahip olduklarını kalıplara sığdırma Jughead. Güzel yönlerine bak. Artık ölümsüzsün ve özel güçlerin var. Umudunu kaybetme. Belki karşına bir gün bir büyücü çıkar ve seni eski hâline döndürmenin bir yolu olduğunu söyler. Artık gitmeliyim. Bunları birileri ile konuşursan daha da rahatlayacağına eminim. Görüşürüz."

Magnus çantasını aldı ve Bennet cadıları ile beraber oradan ayrıldı. Herkes ayrılmıştı. Sadece Betty, Caroline, Octavia ve Zach Jones kalmıştı. Zach Jughead'e döndü.

"Saraya geri alınmak için bir şeyler düşünmeliyiz Jughead. "

Jughead kafasını hayır anlamında salladı.

"Sanırım bunu yapmayacağım. Leonard o tahta geçtiğinde benden daha iyi bir iş çıkaracağına eminim."

Caroline kafasını hayır anlamında salladı.

"Jughead bunu kendin için düşünme. Bütün dünyada bir etki bırakacaksın. Ayrıca işin çok zor gibi durmuyor. FP seni gerçekten çok seviyor. Sana karşı gelmeyecektir. Sadece biraz ses duyurmak için önemli şeyler yapmalısın."

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin