İyi okumalar...
"Hazırsın!!"
Betty tahta çıkmadan önceki son haline aynada baktı.
"Mükemmel oldunuz."
"Teşekkürler."
Betty yavaş adımlarla bütün herkesin dışarıda toplandığı ve izlediği tahta doğru yol aldı. O sırada Jughead de karşısından geliyordu.
"Betts... Her zamanki gibi çok güzelsin..."
"Sen de her zamanki gibi çok şıksın."
Betty onun koluna girdi ve en sonunda Alice ve FP'nin beklediği tahta çıktılar.
"Bugün beklediğiniz üzere yeni kralımızı ve kraliçemizi kutlamak için toplandık."
Herkes alkışlamaya başladı. FP başındaki tacı çıkardı.
"Saltanatımı oğlum Jughead Jones'a devrediyorum. Uzun ve bereketli bir saltanat diliyorum oğlum."
Jughead ciddiyetle karşısındaki halka bakarken Jughead tacı kafasına taktı. Daha sonra Jughead yanında ona uzatılan yastığın üzerindeki kraliçe tacını aldı.
"Size Kraliçem Elizabeth Jones'u takdim ediyorum."
Önce Betty'nin alnına küçük bir öpücük kondurdu ve ardından tacı onun kafasına geçirdi.
"Salatanatımız uzun ve bereketli olsun hayatım."
Herkes deli gibi onları alkışlarken Jughead, Betty'i öptü. Öpücük biraz fazla uzun sürünce FP Jughead'i uyarırcasına boğazını temizledi. Jughead dudaklarını Betty'nin dudaklarından ayırdı ve babasının sinirli gözleriyle karşılaştı.
Yanlarına bir sürü kişi tebrik etmek için geliyordu. Betty de Jughead de onları sevecenlikle karşılıyordu. En sonunda dansa başladılar. Jughead Betty'nin gözlerinin içine sevgiyle bakarak saatlerce dans etti. En sonunda Betty çok yoruldu. Zaten çok fazla dans etmeye de korkmuştu. Bebeğin nasıl tepki vereceğini bilmiyordu çünkü karnındaki bir vampirin bebeğiydi.
"Jughead ben çok yoruldum. "
Jughead ona bir adım yaklaştı ve alnına bir öpücük kondurdu.
"İyi misin bebeğim?"
"Evet. "
"Tamam hadi gel odamıza çıkıp dinlenelim o zaman."
"Hayır. Bu senin hayatındaki en önemli günün. Ben yoruldum diye mahvedemezsin. Git ve biraz eğlen."
"Betty sen yorgunken seni yalnız bırakmayacağım. Sen benim için bu Krallıktan daha da fazla değerlisin. Benim her şeyim sensin Betty."
Betty onun gözlerinin içine bakarken bunları içtenlikle söylediğini görebiliyordu.
Birden Betty'i kucağına aldı. Betty ise onu indirmesi için uğraşıyordu.
"Sen artık kralsın! Jughead!"
"Ne güzel işte... Kimse bana karışamaz. İstediğim gibi davranabilirim."
"Ama seni tahttan indirmeye çalışırlar."
"Umrumda değil."
Betty daha fazla direnemeyeceğini anlayınca kafasını Jughead'in boynuna gömdü ve ona küçük öpücükler verdi. Daha sonra gözlerini kapatmak zorunda kaldı çünkü uykusu çok gelmişti.
"Dün akşam bayağı iyi uyuduk aslında... Sen normalde bu kadar yorulmazdın. Bir şey mi oldu? Saatlerce dans etsen bile sana etki etmezdi."
Betty uykuyla mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crown//Bughead
FanfictionJughead Jones, Hyperium Krallığının bir sonraki varisidir. Bir gün halktan varlıksız bir ailenin kızı Betty Cooper ile karşılaşır... Davranışlarından biri birini tutmayan Jughead Jones ile iyilik meleği Betty Cooper'ın aşkı... Vampirleri, cadıları v...