Clary

131 16 57
                                    

Aşağıdaki beş soruyu cevaplayabilir misiniz? İyi okumalar❤️❤️ Yazım hataları için üzgünüm

"Buradan çıkıyorsunuz Prenses Clary."

Clary gelen askerle beraber oturduğu yerden kalktı.

"Nasıl? Neden?"

"Yukarıda açıklanacakmış, sadece bu kadarını biliyorum."

"Teşekkürler."

Clary askerlerle beraber kralın çalışma odasına götürüldü.

"Merhaba Prenses Clary. Prens Leonard'ı ölümden döndürdüğünüz için özgürlüğünüze kavuştunuz. Fakat Prens Leonard ve sizin aranızda kardeş krallıklarca uygun görülmeyen bir ilişki olduğu için askerlerin gözetimi dışında görüşemeyeceksiniz."

Clary, Leonard'ın onu sevdiğini kabullenmediği için kızgındı ve aynı zamanda ona kırgındı. Bu habere sevinmişti. Artık özgürdü ama Leonard konusunda kırgın ve üzgündü.

"Tamam Kralım. Merak etmeyin. Aramızda bir daha asla öyle bir şey olamaz zaten."

Leonard'a keskin bir bakış attı. Leonard hüzünle ona bıraktı. Şu an burada o kadar kişi olmasa ağlayacaktı adeta.

Clary küçük bir baş selamıyla konuştu.

"İzninizle. Ben artık gitsem iyi olur."

"Odan hazırlatıldı. İyi günler Clary."

Clary Leonard'a bakmadan koridora çıktı. Arkasından gelen Leonard'ın sesini duydu.

"Clary!"

Leonard, Clary'nin arkasından gitmeye çalıştı. Ama Kral FP onu durdurdu.

"Leonard!"

"Baba lütfen! Sadece birkaç kelime söylemem lazım. Başbaşa..."

Leonard yalvarırcasına babasına bakarken FP'nin ikilimde kaldığı anlaşılıyordu. Leonard tekrar yalvarırcasına fısıldadı.

"Lütfen kralım... "

"Tamam! Ama güvenliklerin sizi görebileceği bir yerde konuşacaksınız."

Leonard babasına gülümsedi. FP ise oğluna kıyamamıştı. Ona kalsa oğlunun kalbini kaptırdığı kızla görüşmesine izin verirdi. Clary onlara, özellikle Jughead'e çok yardım etmişti. Clary ve Leonard'ın ilişkisini onaylamaması gerekiyordu ama ikisi de onun için değerliydi. Fakat zorundaydı. Zaten Clary'i o zindanlara atmak istememişti. Bunlar hep Kraliçe Alice yüzündendi.

Leonard koşarak odadan çıktı ve arkasındaki askerlere aldırmadan koridordaki Clary'i buldu.

"Clary!!"

Clary sinirle ona baktı. Sinirli olduğu bakışlarından belliydi. Sözcükleri vurgulayarak konuştu.

"Ne istemiştiniz Prens Leonard?!"

"Clary lütfen... Cidden sandığın gibi değil!"

"O zaman nasıl? Kendinizi düşünüp benim zindanlara atılmamı sağlamanız başka nasıl yorumlanabilir ki? Gerçi ben sizi kurtarmak için ölümü de göze almıştım... Sadece sizin beni kurtarma şansınız olurda kurtaracağınıza emindim. Ama yanılmışım... İnsanlar hata yapar. Öyle değil mi Prens Leonard? Ben de sizi yanlış yorumlayarak bir hata yaptım."

"Clary ben sadece korktum."

"Haklısınız... Beni kurtarma şansınız vardı ama bunu yaptığınızda kendi itibarınızı zedeleyeceğinizden korktunuz. "

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin