Her Şeyi Batırdım

241 24 48
                                    

İyi okumalarrr

"Veronica bugün halktan birisi gibi hazırlanıp teftişe gideceğim. Gelmek ister misin?"

"Olur. Uzun zamandır saray bahçesi dışına çıkmadım. Hazırlanmaya gitsem iyi olur."

Jughead kafasını salladı.

**************

"Betty artık kalk ve hazırlan. Pazara gidip yumurtalarımızı ve peynirlerimizi sat."

"Ama anne-"

"Aması yok. İşim var. Baban odun kesmeye gitti. Yarın pazar yok. Sattıklarınla git biraz tuz ve buğday al. Akşam ekmek yapacağım."

Betty oflayarak ayağa kalktı ve rasgele bir şeyler giydi. Saçını bile yapmadan annesinin hazırladığı sepeti alıp çıktı.

Pazara tezgahını kurmuştu. Oturmuş ince tahta şeritlerle ördüğü sepetine devam ediyordu.

"Peynirleriniz taze mi?"

Betty yorgun gözlerle kafasını kaldırdığında Jughead ile göz göze geldi. Az daha oturduğu yerden düşüyordu.

"Prens Jughead??"

Daha sonra yanındaki Prenses Veronica'yı gördü.

"Prenses Veronica?"

Jughead şaşkınlıkla konuştu.

"Betty??"

Betty üstünü düzelterek ayağa kalktı.

"Evet peynirlerimiz taze."

O sırada Betty'e yardım sözü veren Kevin geldi.

"Prens Jughead ve Prenses Veronica? Hoşgeldiniz. Gelin size ben yardımcı olayım."

"Prenses Veronica rica etsem siz diğer tezgahları kontrol eder misiniz? Betty zaten benim arkadaşım. Ayrıca bu şekilde kıymetli zamanınız kaybolmamış olur."

Veronica kafasını tamam anlamında salladı ve diğer tarafa gitti.

"Betty konuşmalıyız."

"Konuşacak bir şey kaldığını sanmıyoruz Prens Jughead."

"Betty lütfen."

Betty gözlerini devirdi.

"Tamam. "

Kimsenin olmadığı bir ara sokağa girdiler.

"Betty ben düşündüm ki gizlice vakit geçirebiliriz."

Betty sinirle beraber psikopatça güldü.

"Gizlice zaman mı?? Güldürmeyin beni lütfen. Tamam. Geçirdik. Birkaç ay sonra ne olacak. Siz evlendikten sonra tahta geçeceksiniz. Zaten burada zamanınız yokken olanını da Prenses Veronica için harcayacaksınız."

"Betty biraz beni de anlamaya çalışsan?"

Betty karşısındaki Prens olmasa şu an onu çoktan tokatlamıştı. Zaten biraz daha sinirlenirse bu kaçınılmazdı.

"Hadi ama mantıklı ol biraz Jughead. Sürekli aynı şeyi söylüyorsun. Bana gerçek bir şey vaadetmiyorsun. Ben senin yerinde olsam hayatımın aşkını gerçekten istiyorsam eğer için her şeyi yapardım. Ailemle konuşup bir şekilde saraya davet edilmesi de dahil."

"Ne yani bunu mu istiyorsun?"

"Hayır Jughead. Sen yapmıyorsan istemiyorum. Bu nedenle artık beni yalnız bırak."

Betty tam arkasını dönmüştü ki duyduğu sözlerle beraber kan beynine sıçradı.

"Dün beni öperken de keşke aynı şeyi düşünseydin!!"

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin