Doğduğun Ev Kaderindir...

290 24 116
                                    


İyi okumalar... Satır arası yorumlarınızı bekliyorum ❤️❤️ Yorumlar önemli... Şarkıyı da açarsanız daha iyi olur...

Dans ederken ikisi de birbirlerinin güzel gözlerine bakıyordu. Ayakları adeta yerden kesilmişti.

"Betty gözlerinin içinde kayboldum."

Betty gülümsedi.

"Teşekkür ederim."

Dans süresi boyunca bütün gözler onların üzerindeydi. Prens Jughead, Betty'i özellikle seçip getirmişti. Ayrıca beraber nişanlanacağından söz edilen Veronica ile dans etmemişti.

"Betty seni bir ara yemeğe çıkarmak istiyorum. Eğer sen de kabul edersen..."

Betty gülümsedi.

"Yemeğe çıkmak benim için de güzel olur. Seni tanımak isterim Jughead."

"Tamam o zaman. Ben sana zamanı ve yeri bildiririm ayrıca seni almaya gelirim."

"Pekâlâ Jughead. Dans için teşekkürler."

Onlara cennetten birkaç dakika yaşatan şarkı bitmişti. Jughead, Betty'nin yüzünün önüne düşmüş olan bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Asıl dans için ben teşekkür ederim. Keşke maskesiz balo isteseydim. Senin yüzünün her zerresini görmek isterdim."

Archie, Jughead'ın sırtına dokundu.

"Hız sınırını aşmış bulunmaktasınız Prens Jughead."

Jughead, karşısında gerginlikle gülen Archie'ye baktı.

"Archie? Bir sorun mu var?"

"Kraliçe Alice sizin yanına gelmenizi arz ediyor Prens Jughead. Bunu söylemek için geldim."

"Tamam Komutan Archie. Hemen geliyorum."

Archie yanlarından ayrılırken Jughead Betty'e döndü.

"İzninle Betty. Gitmem gerekiyor. En yakın zamanda görüşürüz umarım."

"Görüşürüz Jughead."

Betty dans pistinden indiğinde Cheryl, Kevin ve Toni heyecanla onu bekliyordu. Toni ve Kevin kaşlarını çattı.

"Bize bir krallığın varisi olan bir prensle dans edeceğini söylememiştin."

"Ben de bilmiyordum çünkü Toni."

"Mükemmeldin Betty."

"Sağ ol Cheryl."

**************

"Ne cürretle halktan bir kızı dansa kaldırırsın?"

Jughead'in akıl hocası ve Kraliçe Alice içerideki bir odada onu haşlamaya başlamışlardı.

"Pardon ama bana karışabileceğinizi sanmıyorum."

Jughead'in akıl hocası Bayan Heros gözlerini devirdi.

"Ben senin akıl hocanım Jughead!"

Jughead sinirle koltuğa oturdu.

"Dansa kaldırdım evet. Ne oldu şimdi?"

"Jughead itibarını zedeliyorsun. Sen bir prenses ile evlenip tahta geçeceksin."

"Ama istemiyorum. Prenseslerin hepsi kendini beğenmiş. Halkı aşağılayıp duruyorlar. Onlardan aldığımız vergilerle yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyor ama halkın yiyecek ekmeği yok. Kimse onları aşağılayamaz."

Crown//BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin