Üstteki fotoğrafı ben yaptım shxjxjxjx. İyi okumalar ❤️Octavia şokla dizlerinin üzerine çöktü.
"Ne yaptım ben!!?"
Stefan ise öbür köşede şok ile kendini yere attı ve Jughead'in bembeyaz yüzüne ay ışığı vuran bedenine baktı. Klaus, Caroline'a baktı.
"Bir şey yapmalıyız."
"Bu işe kız kardeşimi siz bulaştırdınız. Şimdi sonuçlarına siz katlanın."
"Hayır. Bunu yapamam. Vücudunda vampir kanı varken öldü."
"Farkındayım! O kanı iyileşmesi için ona ben vermiştim. Çünkü siz onu az daha öldürüyordunuz!"
"Sanırım onu sokağa salmak zorunda kalacağız."
Caroline inanamayarak Klaus'a baktı.
"Ne?! Bunu yapamazsınız! Bu çok acımasızca! Onu öldürürler!"
"Kusura bakmayın ama kraliyete yakın bir konumdayım ve onu asla yanıma alamam. Stefan! Gidiyoruz!"
Caroline konuşmaya başlayana kadar hızla oradan ayrıldılar.
"Octavia! "
"Özür dilerim Caroline! Gerçekten özür dilerim. Bilerek olmadı."
"Biliyorum. Bu pislikler bu adamı bize bıraktı. Onu yalnız bırakmayız."
"Haklısın."
Caroline ve Octavia, Jughead'i ormanın içindeki ahşap evlerine getirdiler. Kapıyı çaldıklarında babaları kapıyı açtı.
"Kızlar? Neredeydiniz! Ohh!! O da kim?"
Caroline, Jughead'i koltuğun üzerine yatırdı.
"Uzun hikaye baba. Ama anlatacağım. Octavia, büyücü Lorenzo'ya mektup gönder. Bize bir gün ışığı yüzüğü lazım!"
Babası merakla Caroline'a baktı.
"Ne oluyor? Onu siz mi dönüştürdünüz? Bir insana zarar vermenize inanamıyorum!! Bir de onu dönüştürmüşsünüz! Bunu siz mi yaptınız!?"
"Hayır! Tabii hayır! Ama evet ben dönüştürdüm ve Octavia öldürdü!"
"Saçmalamayı kes ve bana olan biteni anlat."
"Ondan önce taze insan kanına ihtiyacımız var. Ve burada uzakta olmalısın baba. O yeni bir vampir. Kendini tutamayabilir."
"İnsan kanını nasıl bulabilirim ha? "
"Bilmiyorum. Oradaki şırıngaların içine birazcık kanını doldurabilir misin? Geri kalanını hayvan kanı ile hallederiz."
"Ortalıkta hayvan yok Caroline! Her gün o kadar çok avlandınız ki olanlar kaçtı veya tükendi!"
"Halledeceğim baba! Sadece lütfen dediğimi yap."
Caroline babasına yalvarırcasına baktı.
"Lütfen baba. Ona yardım etmeliyim. İlk dönüştüğüm zamanlarda ne kadar çok yardıma ihtiyacım olduğunu hatırla."
"Tamam Caroline. "
Zach Jones denileni yaptı. Kanından biraz şırıngaya doldurdu ve Caroline'a uzattı. Dönüşümünü tamamlaması için insan kanı şarttı.
"Bu çocuk bana bir yerden tanıdık geliyor."
"Zannetmiyorum baba. Bu kasabaya uzun zaman sonra ilk defa geldik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crown//Bughead
Fiksi PenggemarJughead Jones, Hyperium Krallığının bir sonraki varisidir. Bir gün halktan varlıksız bir ailenin kızı Betty Cooper ile karşılaşır... Davranışlarından biri birini tutmayan Jughead Jones ile iyilik meleği Betty Cooper'ın aşkı... Vampirleri, cadıları v...