İyi okumalar...
Jughead Betty'nin kollarında titriyordu. Betty onun kulağına güzel şeyler fısıldayıp hikâyeler anlatıyordu. Arada da ona küçük öpücükler veriyordu. Kapı çalındı ve içeri Octavia girdi.
"İyileşiyorsunuz!!"
"Ne?"
"iyileşeceksiniz! Caroline tedaviyi almaya gitti."
Betty şaşkınlık ve mutlulukla kahkaha attı. Dudaklarını Jughead'inkilere bastırdı ve inanamayarak onun gözlerinin içine baktı.
"İyileşiyoruz Juggie!!"
Jughead zorlukla gülümsedi hâlâ titriyordu.
**********
Caroline atıyla beraber hızla kasabaya inmişti. Görkemli evin önünde durdu ve hızla kapıyı çaldı. Kapıyı açan Klaus'tu.
"Oh... Merhaba Caroline. Seni buralarda görmeyi beklemiyordum. Seni gördüm daha iyi oldum."
"Merhaba. Sizden bir iyilik rica etmek istiyorum."
"Senin gibi güzel bir hanımefendinin isteğini geri çeviremem herhalde. İçeri gelsene..."
Caroline içeri girdi ve Klaus evin dış kapısını kapattı. Caroline hızla konuştu.
"Jughead vampir vebasına yakalandı. Bu nedenle Cheryl size beslenmeniz için hayvan getiremiyor. Betty ile beraber çünkü Betty de vebayı kaptı."
Klaus kafasını salladı ve dolabı açıp hemen bir cam şişe çıkardı. Avcunun içini kesip cam şişeye akıtmaya başladı. Caroline birden şaşkınlıkla sustu ve onu izledi.
"Ama siz?"
"Caroline şu ana kadar vampir vebası ile ilgili o kadar çok şey okudum ki... Tabii ki insan benim kadar uzun süre yaşayınca çok fazla bilgi sahibi oluyor. Vampir vebasını sadece benim kanım iyileştirebilir. Bunu yaklaşık 300 yıl önce bir cadı ile araştırmıştık. "
Caroline, Klaus'a daha önce gelmediği için kendini suçladı.
"Biz... Birkaç gündür cadılarla beraber bunu araştırıyoruz. Ve en sonunda Magnus Bane bir kitapta bu bilgiyi bulmuş ve bunu bulana kadar Jughead'in hastalığı çok ilerledi."
"Caroline böyle şeylerde bana danışabilirsin. Ben ilk vampirlerin 5 tanesinden biriyim ve dünyadaki tek melez yani kurtadam ve vampir olan kişiyim. Kan hazır. Bu şişedeki kanı ikisine de eşit olarak ayır. İçine de biraz insan kanı eklemelisiniz. Biz çalışma yaparken bir sürü cadı farklı şeyler denedi. Ama onların yazdıklarını yapmanıza gerek yok. Sadece bu kana insan kanı ekle. Bugün içir. Uyuyacak. Uyandığında iyi olacak."
Caroline kafasıyla onayladı.
"Teşekkürler. Size borcumu nasıl ödeyebilirim bilmiyorum. Gerçekten kuzenimi ve onun eşini iyileştirmek benim için çok önemli."
"Benimle bir akşam yemeği yerseniz bu benim için yeterli olacaktır."
Caroline ona baktı.
"Pekâlâ."
"Size zamanı ve yeri bildiririm. Görüşürüz ve şifalar diliyorum."
Caroline şişeyi aldı ve hızla atına binip geri döndü. Hızla eve girdi.
"Caroline nerede kaldın!!?"
Octavia ona sinirle baktı. Caroline etrafına baktı.
"Diğerleri nerede? İnsan kanı gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crown//Bughead
FanfictionJughead Jones, Hyperium Krallığının bir sonraki varisidir. Bir gün halktan varlıksız bir ailenin kızı Betty Cooper ile karşılaşır... Davranışlarından biri birini tutmayan Jughead Jones ile iyilik meleği Betty Cooper'ın aşkı... Vampirleri, cadıları v...