Külső szemszög:
Serena zavartan ült a szobájában az egyik kanapén. Még most sem tudta felfogni a tegnap történteket.
Miután Mark megmentette őt attól, hogy a vízbe essen Serena megcsókolta a férfit. Aztán bocsánatot kért tőle és visszafutott a palotába. Azóta nem látta őt.
Egyáltalán miért csináltam? Csak mindkettőnknek megnehezítem a dolgát. Hiszen nekem egyszer muszáj lesz elmennem innen. Mégis hogy tehettem ezt vele?
Serena tehetetlenségében elindult egy sétára.
- Jó reggelt, hölgyem! - hajolt meg előtte Liza.
- Neked is - mondta szomorúan.
- Valami gond van?
- Te egy nagyon okos lány vagy. Nem tudnál nekem tanácsot adni?
- Hogy én? Fogalmam sincs. Miről van szó?
- Gyere velem. Keressünk egy nyugodt helyet - indult el a kertbe Serena.
Ott leültek a tó mellé egy padra.
Serena felsóhajtott.
- Akkor az elején kezdem.
Az istennő mindent elmondott attól kezdve, hogy először találkozott Markkal. Liza figyelmesen hallgatta őt.
- Mit kéne tennem?
- Hm. Ezt nehéz megmondani. Érthető az Ön szempontjából, hogy nem akar közel kerülni hozzá, mert nehéz lesz elszakadni tőle, ha vissza kell térnie az otthonába. Viszont később megbánhatja, hogy nem jött össze vele. Igaz, hogy el kellesz mennie, de attól még meglátogathatja őt, ha akarja. Mi rossz lehet belőle?
- Azt hiszem igazad van - bólintott Serena.
- Szerintem keresse meg Markot - javasolta Liza.
- Igazad van. Köszönöm, Liza - kelt fel a padról Serena.
- Oh, köszönöm - Liza eléggé meglepődött azon, hogy Serena istennő neki mond köszönetet.
- Legyen szép napod, Liza!
- Önnek is.
Serena elindult megkeresni Markot. Kereste az egész palotában, és annak a kertjében is, de sehol sem találta őt. Így elindult Stohessbe, hátha ott megtalálja.
Már néhány perce kereste a katonát, amikor szembetalálta magát Janenel és Chrissel.
- Jó napot! - hajoltak meg az istennő előtt.
- Nektek is.
Serenának feltűnt, hogy a két katona titkol valamit. Sejtette is, hogy miről van szó. Már azóta, hogy elkísérték őt Karl Fritz palotájába.
- Mit csináltok ti itt ketten? - kérdezte Serena sejtve a választ.
- Hát... ööö... mi... - kezdett el dadogni Jane.
- Sza... szabad... napunk van - dadogott Chris is.
- Együtt töltitek?
- Hát... ööö... izé... - dadogott még mindig Chris.
- I... igen - válaszolta szintén dadogva Jane.
- Csak nem randiztok? - kérdezte mosolyogva Serena.
A két katona olyan vörös lett, mint egy paradicsom, majd elfordultak egymástól és az istennőtől is.
Serena ezen majdnem elnevette magát, de még időben elfojtotta azt.
YOU ARE READING
A sötétség angyala
FanfictionEz egy Attack on Titan fanfiction. Száz évvel Erenék ideje előtt kezdődik, miután Fritz király Paradise szigetére ment. Egy istennő ellátogat a falakba, ahol megismerkedik egy férfival, akitől születik egy gyermeke. Az istennő, Serena ekkor még nem...