Lilianne végül átöltözött, felkelt az ágyából, és kiosont az épületből.
- Te meg hova mész? - kérdezte az egyik őr.
- Summers parancsnokkal szeretnék beszélni - mondta Lilianne.
- Gyere velem! Odakísérlek - indult el a másik őr. Lilianne követte őt.
Végül beértek a főépületbe. Lilianne szerencséjére Summers éppen velük szemben jött.
- Elnézést, parancsnok, Blein kadét szeretne Önnel beszélni - mondta az őr.
Jonathan Summers előbb Lilianne-re, majd az őrre nézett vissza.
- Elmehet. Te kövess engem - indult meg visszafelé Jonathan.
Az őr távozott, Lilianne pedig követte ő. Betértek egy olyan szobába, amiben egy asztal volt körülötte székekkel. Summers leült az asztal végére.
Felismerem ezt a szobát. Ide szoktak jönni azok, akiket a parancsnok megszid.
- Foglalj helyet! - intett Summers a székel felé.
Lilianne bizonytalanul leült oda.
- Miről szeretnél velem beszélni?
- Volt három rémálmom. Az első rögtön az első nap. A másik kettő ma este. Amik ezekben elhangzottak eléggé aggasztanak.
Summers közönbösen nézett Lilianne-re, de ez csak a látszat volt.
Normális esetben nem foglalkoznék a kadétok rémálmaival, de ez az eset más. Lilianne nem egy hétköznapi kadét.
- Azért jöttem ide, hogy hátha Ön tud valami magyarázatot adni ezekre az álmokra - tette hozzá Lilianne.
- Az attól függ, hogy mit álmodtál. Meséld el!
Lilianne percek alatt elmondta mind a három álmát.
Ettől tartottam. A tudatalattija olyan erős, hogy visszahozta ezeket a régi emlékeket. Azt hittem, hogy csak később kell majd ezt elmagyarázni, de nem tehetek mást.
- Érti ezt, parancsnok? - kérdezte végül Lilianne.
- Igen - bólintott Jonathan. - Nem nekem, és nem most kéne ezt elmondani neked, de mivel ezeket álmodtad az lesz a legjobb, ha mindent elmagyarázok. Azonban előtte szeretnék leszögezni valamit. Erről senkinek sem beszélhetsz. Ez államtitok.
- Megértettem - bólintott Lilianne.
- Helyes. Gondolom hallottál már Serena istennőről.
Lilianne bólintott.
- Vele kezdődött az egész.
Hosszú időbe telt, mire Jonathan Summers mindent elmondott Lilianne-nek. A lány egész végig nem szólalt meg. Ahogy haladott előre a történet ő egyre jobban elszörnyülködött.
- Ennyi lenne - sóhajtott a végén Jonathan.
- Ez... ugye nem komoly? - suttogta megrettenve Lilianne.
- Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de minden szó, amit mondtam igaz.
- Ezt nem akarom elhinni.
- Azt meg tudom érteni.
- Én nem akarok az lenni - remegett meg Lilianne hangja.
- Az egy éven belül kiderül, hogy az leszel-e, vagy sem - nézett rá Summers.
- Ezt nem tudom elfogadni - suttogta Lilianne.
- Meg tudlak érteni - bólintott Jonathan. - Az anyád egy szörnyeteg.
CITEȘTI
A sötétség angyala
FanfictionEz egy Attack on Titan fanfiction. Száz évvel Erenék ideje előtt kezdődik, miután Fritz király Paradise szigetére ment. Egy istennő ellátogat a falakba, ahol megismerkedik egy férfival, akitől születik egy gyermeke. Az istennő, Serena ekkor még nem...