Egy évvel a katonaság kezdete után
Az elmúlt egy évben sok minden történt a kadétokkal. Leginkább az edzéssel foglalkoztak. Volt egy évben három szabadnapjuk, amit ki is használtak. Továbbá kezdett kialakulni, hogy kik lesznek az első tízben.
Mindenki fáradhatatlanul vágta le a hamis titánokat. Őket figyelte pislogás nélkül Summers parancsnok.
Lucy kimagaslóan jobb mindenkinél. James és Jack is igencsak tehetségesnek tűnnek, de az ő szintjét nem érik el. Ha tippelnem kéne ők hárman lesznek a legjobbak.
Lilianne és Meredith egymás mellett haladva kivágták egy próbabábu nyakát.
Lilianne gyorsabb, de Meredith megfontoltabban támad.
Lia és Anna levágták egy titánbábu nyakát.
Lia elképesztően gyors. Viszont nem figyel oda eléggé a körülőtte lévő dolgokra. Anna pont neki az ellentéte. Túl óvatos, és ezért könnyebben hibázik.
Lester, Lucas és Josh levágtak egy bábut.
Ők hárman nem rosszak, de túl merev a mozgásuk.
Betty és Josette együtt levágtak egy titánbábut.
Kettejükben van potenciál, de nem használják ki kellőképpen.
Az edzés végén mindenki fáradtan zuhant a földre.
- Alig hiszem el, hogy márcsak kettő évünk van hátra - lelkendezett Lia.
- Hm - bólintott Lilianne.
Már elmúltam tizenöt. Az a valaki, akit Joan fog küldeni, hogy ellenőrizzen engem bármikor megjöhet. Vajon ki lehet az? Tartanom kell tőle, hogy valamit elszúrok? Remélem, hogy nem.
- Mi az? - nézett a nővérére Lia.
- Semmi, csak elfáradtam - eszmélt fel Lilianne.
- Ha te mondod - vont vállat Lia.
- Menjünk enni! - kelt fel a földről Lilianne.
- Oké - pattant fel a földről Lia.
Az ebédidő alatt Lilianne folyamatosan az ablakot bámulta, hátha meglát egy ismeretlen alakot. Szerencséjére egy ilyen sem volt.
- Mit néztél olyan megszállottan? - kérdezte Lucy.
- Csak elbambultam - blöffölt Lilianne.
- Hát persze - nézett rá pislogás nélkül a lány. Lucy tudta, hogy Lilianne hazudik, Lilianne pedig tudta, hogy Lucy nem hisz neki.
Este Lilianne nyugtalanul próbált aludni az ágyában.
- Mi a baj? - fordult a lány felé Lia.
- Semmi. Csak próbálok elaludni.
- Miért hazudsz folyton?
- Nem hazudok.
- Hát persze - fordult el tőle sértődötten.
Lilianne felsóhajtott, majd az ablakra nézett mielőtt elaludt volna.
Legközelebb hajnapban ébredt arra, hogy valaki rázza őt a kezénél fogva. Jonathan Summers helyetesse volt az.
- Gyere! - suttogta. - Megérkezett Bethany lánya.
Lilianne villámgyorsan átöltözött és követte a nőt.
Csak ne szúrjak el semmit.
Mire feleszmélt már annál a szobánál volt, ahol a parancsnok fogadni szokta a kadétokat.
VOUS LISEZ
A sötétség angyala
FanfictionEz egy Attack on Titan fanfiction. Száz évvel Erenék ideje előtt kezdődik, miután Fritz király Paradise szigetére ment. Egy istennő ellátogat a falakba, ahol megismerkedik egy férfival, akitől születik egy gyermeke. Az istennő, Serena ekkor még nem...