Lilianne már a hetedik körnél érezte azt, amit Summers mondott nekik. Úgy érezte, hogy majdnem meghal. Legnagyobb megdöbbenésére Lucy minden fáradtság nélkül futott fel és le.
- Hogy csinálod? - kérdezte, amikor egyszer elfutott mellette.
- Évek gyakorlata - nézett hátra Lucy.
- Jó neked.
- Tudom.
A tizedik körnél Lilianne már megállt sétálni, amíg a hegy tetejének a széléről át nem ért a másik szélére.
Megkönnyebbülésére azt látta, hogy nemcsak ő ilyen fáradt. Voltak olyanok is, akik már a földön ültek.
Arra lett figyelmes, hogy Lucy újra elfutt mellette kipirult arccal.
- Hanyadik kör? - kérdezte tőle.
- Tizenhetedik. Neked?
- Tizedik.
- Meglesz az.
Lilianne csodálkozott, hogy ilyen gyorsan tud futni.
Nemsokkal később mikor Lilianne végzett a tizenkettedik körével Lucy elsőként beért a célba, és leült a földre.
Két körrel később egymás mellett futott a húgával.
- Mennyi?
- Tizenhat. És te?
- Tizennégy. Te még nem fáradtál el?
- De igen. Szerencsére már nincs sok.
- Nekem még a négy is sok lesz.
- Tudom - vigyorgott gonoszul Lia. - Mindig te voltál a lustább kettőnk közül.
- Kösz.
- Szívesen.
Csendben futottak tovább. Lia másodiknak ért be a célba, ami miatt Lilianne nagyon büszke volt rá. Neki hetediknek sikerült beérnie.
- Szép volt - vigyorgott Lia.
- Nem... érdekel. Örülök, hogy... vége lett - lihegett Lilianne.
Jonathan Summers Lilianne-t figyelte.
Nem teljesített rosszul, de ha neki kell majd legyőznie Joan-t, akkor még ennél is jobban kellesz teljesítenie. Sokkal jobban.
Még eltelt fél óra, mire mindenki végzett a gyakorlattal. Ekkor Jonathan újra megszólalt.
- Menjetek vissza ebédelni! Utána folytatjátok az edzést a következő feladattal.
A kadétok lassan felkeltek a földről, és elkezdtek visszasétálni az étkezőbe.
Anna és Betty leültek egymás mellé egy üres asztalhoz.
- Jött valami hír róluk? - kérdezte Betty.
- Nekem semmit nem mondtak - rázta meg a fejét Anna. - Nálad van az?
- Igen, folyton a nyakamban hordom.
- El kéne rejtened valahova. Ha betörnek ide rögtön nálad fogják keresni - suttogta Anna.
- Oké, de hova?
- Semmiképpen ne az oktatókhoz, vagy a barátainkhoz. És főleg ne a dolgaidhoz, vagy az ágyadhoz. Ott keresnék először - mondta Anna.
- Akkor mégis hol? - suttogott most már Betty is.
- Mondom a tervet - hajolt közelebb Anna. - Este kiszökünk az ablakon keresztül, és elássuk a földbe messze innen.
- Rendben - bólintott Betty.
YOU ARE READING
A sötétség angyala
FanfictionEz egy Attack on Titan fanfiction. Száz évvel Erenék ideje előtt kezdődik, miután Fritz király Paradise szigetére ment. Egy istennő ellátogat a falakba, ahol megismerkedik egy férfival, akitől születik egy gyermeke. Az istennő, Serena ekkor még nem...