- Nos, akkor most mi legyen? Én nem látok itt egy titánt sem - nézett körbe Sarah.
- Induljunk el valamerre - vont vállat Joan. - Tuti, hogy látni fogunk egyet legalább.
- Szerintem nem jó ötlet távol menni a falaktól.
- Ne aggódj már annyira, Sarah! - legyintett Bethany. - Minden csúcs lesz.
- Hát azt kétlem - motyogta a lány. - Akkor merre szeretnétek menni?
- Menjünk egyenesen - tanácsolta Joan.
- Vagyis messze a falaktól.
- Miért aggódsz ennyire? - kérdezte Joan.
- Mert titánokról van szó.
- Félsz tőlük?
- Szerinted? Öt éves vagyok, ahogy ti is. Egyáltalán honnan veszed olyan biztosra, hogy nem lesz semmi bajunk?
- Tudod jól hogy ki az anyám.
- Szóval ezt azért csinálod, hogy lejöjjön hozzád?
- Erre eddig nem gondoltam. Amúgy meg nem.
- Akkor hogy jön ide az anyád?
- Ez engem is érdekelne - bólintott Bethany.
- Mivel örököltem tőle a Kék Fényt semmi bajunk nem eshet.
- Ez mind szép és jó, de honnan vagy benne olyan biztos, hogy örökölted ezt a képességét.
- Onnan, hogy erős vagyok. Én vagyok a valaha volt legerősebb ötéves. És én leszek a világon a legerősebb.
Nem tetszik ez nekem. Rossz érzésem van ezzel kapcsolatban.
- A világon a legerősebb? - döbbent le Bethany.
- Igen. Miért?
- Miért akarsz te lenni a legerősebb? - pontosított a lány.
- Mert akkor nem kellesz mástól félnem.
- Mitől félsz? - kérdezte Sarah.
- Attól, hogy egyszer apa meghal, és egyedül maradok.
- Te is tudod, hogy a Kék Fény nem hozza vissza a halottakat - sóhajtott Sarah. - Az anyád sem azt használja, hogyha egy embert feltámaszt. Ez és a Kék Fény az két külön képesség.
- Akkor majd megkérem az anyámat, hogy tegye meg.
- Azt csak akkor szokta, ha nagyon komoly oka van rá. Talán akkor, ha az emberek között kitörne a háború.
- Ne beszélj úgy, mintha ismernéd az anyámat!
- Én csak azokat mondom, amit te és az apád nekem elmondtatok. Ne haragudj, ezzel nem akartalak megbántani.
- Hagyjuk a témát! - motyogta Joan.
Úgysem fogja egyikük sem megérteni, hogy milyen amikor nincs mellettem az anyám.
- Lehetnél megértőbb is vele - suttogta Bethany.
- Én csak jót akarok neki, hogy ne akkor koppanjon, amikor rájön, hogy nem úgy fognak a dolgok történni, ahogy azt ő akarja.
- Tudom, csak ezt így nem váratlanul kellett volna mondanod. Te is tudod, hogy milyen nehéz neki.
- Igen, és ezért nem akarom, hogy akkor kelljen csalódnia.
- Miért akarod elvenni tőle a reményét?
- Miért akarod, hogy hiába reménykedjen?
- Fejezzétek be! Mindent hallok.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A sötétség angyala
ФанфикEz egy Attack on Titan fanfiction. Száz évvel Erenék ideje előtt kezdődik, miután Fritz király Paradise szigetére ment. Egy istennő ellátogat a falakba, ahol megismerkedik egy férfival, akitől születik egy gyermeke. Az istennő, Serena ekkor még nem...