Gyakorlat és futás

4 0 0
                                    

Egy évvel később

- Érdekes lesz ez a nap - lépett be a kapun Trost-ba Lucy Josette társaságában.

- Igen - bólintott Josette. - Az első városi gyakorlat.

- Kíváncsi vagyok, hogy kivel leszek egy csapatban.

- Én is.

Lilianne és Meredjth egymással beszélgettek, amikor is elment mellettük Lia Kate társaságában.

- Még mindig nem beszél veled? - kérdezte Meredith.

- Nem - sóhajtott Lilianne. - Még mellőlem is elköltözött az ágyról. Most Jane alszik mellettem. Pedig én próbáltam vele kibékülni, de nem érdekli.

- Nem mondtam még el neki az igazat?

- Nem, és nem is akarom. Szeretném megóvni őt ettől az egésztől.

- Örökké nem titkolhatod el mindezt előle. A szüleitek elmondhatják neki.

- Írtam nekik egy levelet, hogy ne tegyék. Azt írták, hogy sajnálják, hogy olyan hamar kellett megtudnom, és nem tőlük. Továbbá megígérték, hogy nem mondanak semmit, de azt nem tudják megakadájozni, hogy más ne tegye.

- Ebben igazuk van. Amúgy azért kíváncsi lennék arra, hogy Lia akkor is így viselkedne-e veled, ha megtudná, hogy miért titkolózol előtte.

- Két véglete lehet. Vagy sajnálni fogja a viselkedését, vagy mégjobban megharagszik, hogy ezt eltitkoltam előle.

- Mit gondolsz? Melyik történne meg, ha megtudná?

- Nem tudom, és remélem, hogy sosem fogom megtudni.

- Csinálnunk kéne valamilyen balhét - fordult James Jack felé.

- Öntsünk festéket mindenkire - vigyorgott Jack.

- Ez jó ötlet.

Betty nyugtalanul haladt az utcán Anna mellett.

- Nem hittem volna, hogy ilyen nehéz lesz ide visszatérni. Szerinted itt vannak?

- Egészen biztosan.

- Nekünk végünk.

- Ha továbbra is ilyen nyugtalan vagy az felkeltheti mások figyelmét. Annak pedig ki tudja, hogy mi lesz a következménye.

- Akkor mégis mit tegyek?

- Elhiszem, hogy nehéz, de most van a legnagyobb szükség arra, hogy olyan legyél, amilyen valójában vagy.

- Neked is a legjobbkor jut ez az eszedbe. Máskor azt utálod.

- Most viszont erre van szükség. Úgyhogy csináld!

- Oké - sóhajtott fel végül Betty.

Lilianne Meredith-szel, Lester-rel és Noah-val került egy csapatba. Lucy Josette Lia és Kate csapatában volt. James és Jack Josh-sal és Jane-nel voltak egy csapatban. Anna és Betty Lucas-szal és Jacob-bal voltak egy csapatban.

Amint felhangzott a jel mindenki a levegőbe szállt a 3D Manőver Felszereléssel és a kijelölt területükön elkezdték levágni a titánbábuk nyakát. Közben a Helyőrség katonái őket figyelték.

- Látsz ismerős alakot? - kérdezte Betty Anna mellett haladva.

- Közülük valót?

Betty bólintott.

- Nem, szerencsére egyet sem. De ez ne tévesszen meg. Bárhol lehetnek. Akár beépülve is.

Betty ismét bólintott.

A sötétség angyalaWhere stories live. Discover now