A megoldás

12 0 0
                                    

Nem akarok részt venni egy ilyen őrült tervben. Viszont nem hagyhatom ezt figyelmen kívül. Muszáj lesz elmondanom ezt a királynak. Ha nemet mondok biztosan nem enged haza, és megöl. Így nem tudok senkit figyelmeztetni. Azt hiszem tudom mit kell tennem.

- Sarah?

- Elvállalom.

- Örülök neki. És annak is, hogy alaposan átgondoltad. Így nem fogod megváltoztatni a véleményedet. Mindjárt felkel a nap. Ma már ne indulj el. Várd meg a naplementét.

- Rendben.

- Pakold össze Lilianne dolgait.

- Oké. Azok hol vannak?

- Az emelletti szobában jobbra. Vidd magaddal a gyereket is.

- Gyere, Lilianne - vette fel a gyereket Sarah, majd elindult vele el a két nőtől.

Nagyon megkönnyebbült amint kilépett onnan. Elfordult, és bement a kislány szobájába. Betette őt a kiságyba, majd elkezdte egy táskába pakolni a ruháit, meg a babadolgait. Viszont nem fért be minden.

- Ezeket majd pótolom majd otthon. Nos, Lilianne, örülsz, hogy eljöhetsz innen velem? - guggolt le a kislány elé. Ő elkezdte a haját húzgálni. - Ezt igennek veszem.

Eddig nem igen figyelte meg jobban. Rövid, barna haja, és világoskék szeme volt.

Egyáltalán nem hasonlít Joanra. A haja színét eltekintve nagyon hasonlít a nagyapjára. Ha belsőre is olyan nagyszerű ember lesz belőle.

Sarah este készenállt az indulásra Lilianneel.

- Tessék. Ezt vidd magaddal! Tanítsd meg neki használni! - vette le Joan a nyakáról a nyakláncát.

Ez az, ami valójában egy kard.

- Rendben.

Sarah betette a nyakláncot a táskájába.

- Bethany gyermeke majd el fog menni tizennégy év múlva, hogy hírt hozzon, hogy ő-e az Erő Örököse. Ha nem, akkor ez így folytatódik tovább egészen addig, amíg meg nem születik.

- Értem. Akkor mi indulunk.

Sarah amilyen gyorsan csak tudott elindult.

Remélhetőleg nem kellesz többé idejönnöm. Kiráz a hideg ettől a helytől.

Nagyon megkönnyebbült, amint elhagyta a várost. Amint felért a lépcsőn hátrafordult.

- Remélem soha többé nem kell ide visszajönnöm.

Pár perc elteltével megnyugodott, hogy egyre távolabb kerül a várostól.

Ezekre a tettekre már nem mentség az, hogy nem volt kegyes velük az élet. Ha nem akarnának, akkor nem lennének ilyenek. Egy ilyen tettet nem úszhatnak meg. Valahogy meg kell állítanom őket.

- Ne aggódj, Lilianne! Nem fogsz meghalni.

A kislány a jobb kezével megfogta Sarah mutató ujját.

Joan sosem volt szülőnek való, és értékelni sem tudja, hogy az lett.

Sarah hosszú idő múlva elérte Shiganshinát. Az őr nagyon meglepődött, de beengedte őt. A nő felismerte a férfit. A jelenlegi király egyik embere volt.

- Jacob, te hogy kerülsz ide? Miért te őrködsz?

- Odébbküldtem az őrt pihenni egy időre. Fogadnom kell valakit, és a király elé vinnem.

A sötétség angyalaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora