Egy hét telt el azóta, hogy Joanék visszatértek a falak közé. Továbbá, már egy hét telt el azóta, hogy a szüleik határozatlan idejű szobafogságra ítélték őket. Azóta nem is találkoztak egymással. A legszükségesebb dolgokon kívül el sem hagyhatták a szobájukat. Joan és Bethany már nagyon unatkoztak. Velük ellentétben Saraht nem zavarta a szobafogság több okból sem. Először is úgy gondolta, hogy mind a hárman megérdemelték a büntetést. Másodszor pedig örült, mert így több ideje jutott az olvasásra. És nagyon úgy látszott, hogy még egy jó darabig nem is fogják megszüntetni a büntetésüket.
Sarah mint az elmúlt hétben eddig minden nap, most is a könyvét olvasta, amikor belépett a szobájába Elizabeth.
- Jó reggelt, anya.
- Neked is, Sarah. Tudnál valamiben segíteni nekem?
- Persze. Miről van szó?
- Takarításban kéne nekem segíteni.
- Oké, mit kell kitakarítani?
- Az egész házat kettőnknek.
Sarah ennek hallatán lefagyott.
Hogy én mennyire utálom a takarítást.
- Nekem mit kell takarítanom?
- Pakolj össze a szobádban. Arra nem lesz időm a ház többi része mellett.
- Rendben.
Liza kilépett a szobából.
- Nincs is kupi a szobámban - nézett körbe Sarah.
A függöny le volt esve az ablakba. A labdája az asztalon állt. A váza fel volt dűlve, a virág kiesett belőle. A víz pedig egy tócsában volt a földön. A lepedő teljesen össze volt gyűrve. A párna az ágy ellenkező végében volt azzal szemben ahol lennie kéne. A paplan háromnegyede pedig a földön lógott. A könyvei mindenhol ott voltak a szobájában, kivéve a könyvespolcot. A ruháiról nem is beszélve. Mindenhol ott voltak a szobájában. Volt ami össze is volt gyűrve.
- Oké, talán van itt egy kis kupi.
Sarah sóhajtott egyet, összecsukta a könyvét, a helyére tette, majd hozzálátott a takarításhoz. Először az ágyát igazította meg, majd letette a labdát a földre. Ezután rendbetette a vázát és vizet öntött a virágra. Feltörölte a vizet. A függönyt eltette, mivel még kicsi volt azt nem tudta megcsinálni. Ezután a könyveit tette a helyére, majd hozzálátott a ruhákhoz, ami eltartott számára egy darabig.
A végén fáradtan ledőlt az ágyra.
- Asszem most alszom egyet.
Bethany az egész napos semmittevések miatt kínjában már arccal lefelé a földön feküdt. Jane nem kicsit meglepődött, amikor a lánya szobájába belépve így látta Bethanyt.
- Baj van? - kérdezte Jane aggódva.
- Unatkozom - nyafogott Bethany.
- Szuper. Akkor most nem fogsz. Ideje, hogy végre kitakarítsd a szobádat. És ne feküdj a földön, mert megfázol!
- He? - emelte fel a fejét döbbenten Bethany.
- Jól hallottad. Most hozzá is láthatsz. Van egy egész napod rá - azzal Jane egyedül hagyta a lányát.
A lány szobája rosszabb állapotban volt, mint Sarahé. A párnája az asztalon, a lepedő az ágy alatt, a paplan a szekrényről lógott le, a ruhái egy nála jóval nagyobb kupacban foglaltak helyet a sarokban. A közös rajz róla és a családjáról félig eldőlt a falon. A másik rajz róla és a barátairól... nos arról fogalma sem volt, hogy hol van.
ESTÁS LEYENDO
A sötétség angyala
FanficEz egy Attack on Titan fanfiction. Száz évvel Erenék ideje előtt kezdődik, miután Fritz király Paradise szigetére ment. Egy istennő ellátogat a falakba, ahol megismerkedik egy férfival, akitől születik egy gyermeke. Az istennő, Serena ekkor még nem...