Nyolc évvel később
A tizenkét éves Lia az erdőben futott. Nyolc év alatt a haja megnőtt és az arca is kerekebb lett. A magassága alig éri el a százötven centit. Az évek múlásával ő lett a leggyorsabb egész Dauperben.
Hamarosan megtorpant, amikor meglátott egy kötélhurokba rekedt kisőzet.
- Jaj, te szegény! Várjál, mindjárt kiszabadítalak.
Lia leguggolt az állat mellé, majd másodpercek alatt kibogozta a hurkot. Ezt követően megsimogatta az állat fejét.
- Kész is van. Most már elmehetsz.
Az állat még egyszer utoljára ránézett, majd beszaladt a fák közé.
- Mindig nagyon kedves vagy - hallotta meg Lia a nővérét maga fölött.
Lilianne két másodpercen belül leugrott egy faágról a húga mellé. Ő egy fejjel magasabb volt Liánál. A haja világosabb lett, amit felfogva hordott, és a szeme színe is megváltozott kékről lilásra. Az évek alatt az ereje is megnőtt.
- Persze, hisz ismersz. Imádom az állatokat - mosolygott a lány élettelien.
- Érthető. Folyton rohangálsz, mint egy veszett bakkecske - ugratta a húgát Lilianne.
- Hé! - nézett a lányra durcásan Lia.
- Nyugi, csak vicceltem - nevetett Lilianne.
- Nem volt vicces.
- Jó, rendben. Nagyon sajnálom. Megbocsátasz nekem?
- Persze. Egy feltétellel.
- És mi az? - kérdezte tartva a választól Lilianne.
- Vegyél nekem lazacot.
- Az nagyon drága - sóhajtott a lány.
- Igen, de nagyon szeretem - nézett rá könyörgő szemekkel Lia.
- Jó, meglátom mit tehetek. Most menjünk haza.
- Oké - indult el Lia a nővére után vidáman szökdécselve. Lilianne ezt mosolyogva nézte.
Sosem fog megváltozni. Mindig az a gondtalan kislány marad. Pedig csak két évvel fiatalabb nálam. Bár, ez így normális és természetes.
- Mikor érünk már haza?! - nyafogott Lia.
- Te is tudod - mosolygott rá Lilianne.
Perceken belül meglátták a házukat.
- Megjöttünk! - nyitott be az ajtón Lia.
Sarah előjött a konyhából.
- Ilyen hamar? Csak nemrég mentetek el.
- Igen, de megvicceltem Liát. A bocsánatáért cserébe pedig azt szeretné, hogy lazacot vegyek neki.
- Nem adod olcsón a bocsánatodat - kuncogott Sarah.
- De nem ám! - húzta ki magát büszkén Lia.
- Legyen, adok rá pénzt. Menjetek be Trostba. De ne gyertek későn haza!
- Remdben - mondta egyszerre a két lány.
- Ó, és mégvalami. Vacsora után szeretnék veletek beszélni egy nagyon fontos dologról.
- Oksi - mondta vidáman Lia, majd kiszaladt az ajtón.
Ilianne ezzel szemben egyhelyben állt.Mitől lett hirtelen ilyen komoly? Itt valami nem stimmel.
ESTÁS LEYENDO
A sötétség angyala
FanficEz egy Attack on Titan fanfiction. Száz évvel Erenék ideje előtt kezdődik, miután Fritz király Paradise szigetére ment. Egy istennő ellátogat a falakba, ahol megismerkedik egy férfival, akitől születik egy gyermeke. Az istennő, Serena ekkor még nem...