39- Den D

256 9 1
                                    

Už to byla nějaká doba co mě pán zla požádal o ruku. S Dracem jsem trávila všechen možný čas. Na poslední schůzi smrtijedů oznámil Snape že se objevil Harry v Bradavicích. Ulevilo se mi že je v pořádku. Co už se mi nelíbilo, bylo to že se smrtijedi chystali napadnout Bradavice.

***

Dnes je den D. Chystáme se napadnout Bradavice. Celé ráno jsem se na to psychicky připravovala. Už bylo pozdní odpoledne a já se šla připravit. Oblékal jsem se do černých dírovaných džín a černého tílka. Přes ramena jsem si přehodila černou džínovou bundu a namalovala si černé stíny, nanesla si řasenku a lesk na rty. Na ruku jsem si pevně připevnila náramek od Freda.

„jsi připravena?" Zeptala se mě Narcissa, když jsem vyšla z pokoje. „ne..." přiznala jsem. „bude to v pořádku. Slib mi že na sebe budeš dávat pozor! Pán zla spoléhá na to že vždy budeš s ním. " Řekla Narcissa a objala mě. „dobře." Řekla jsem v objetí a společně jsme se přidali k Smrtijedům.

Já s pánem zla v čele jsme stáli na kopci a sledovali Bradavice. Za námi stálo spousta smrtijedů. Pán zla dal povel a všichni smrtijedi se nahrnuli na ochranou bariéru. Před bariérou jsem si všimla Nevilla. Navázala jsem s ním oční kontakt a nenápadně mu zamávala. Bariéra po spoustě seslaných kouzel začala praskat. Jakmile praskla, všichni se nahrnuli do Bradavic. Já čekala, dokud nebylo dostatečně bezpečno jít. Když jsem vešla před Bradavice, všimla si mě Molly Weasleyová. S vražedným pohledem se na mě podívala. Bylo mi to tak líto. Molly je úžasná osoba a já jí zklamala. Rychle jsem se rozeběhla a hledala své přátele. „Jess!" Vykřikla jsem, když jsem uviděla překrásnou dívku. Nahrnuly se mi slzy do očí a hrozně jsem ji chtěla obejmout. Ona udělala pár kroků za sebe. „avada-" ozval se mužský hlas. „Expelliarmus!" Zaječela jsem a smrtijedovi z ruky vyletěla hůlka. „ty- ty jsi mě zachránila..." řekla vystrašená dívka. „Jessico, jsi moje nejlepší kamarádka! Pro tebe bych udělala vše..." řekla jsem a rychle ji objala. „jsem tu s vámi..." Zašeptala jsem. Společně jsem rychle běželi najít nějaký úkryt. Po cestě jsme odráželi různé kletby od smrtijedů. „co se dělo v Manoru? Neublížili ti?" Kladla mi otázky Jess, když jsme se schovali v nějaké místnosti. „nikdo mi neublížil, jsem tu abych vám pomohla znít Voldemorta. On si mě chce vzít..." řekla jsem a Jess se na mě vyděšeně koukala.

„Jestli nechceš aby zemřeli tvý přátelé, přijď do zapovězeného lesa Harry Pottere!" Uslyšela jsem Pána zla. „nesmí tam!" Řekla jsem a rozeběhla se k zapovězenému lesu. „kam běžíš?" Zastavila mě Jess. „musím tam!" Řekla jsem a dál běžela. Proběhla jsem okolo spousty lidí až k zapovězenému lesu. „tady jsi." Chytla mě Narcissa za ruku a společně jsme dorazili na plácek. „tady..." ukázala Narcissa vedle pána zla a já se vedle něj postavila. Jediné v co jsem doufala bylo to, aby Harry nepřišel. Chvíli jsme tam čekali dokud nepřiběhl Dolohov. „nikde po něm není ani stopy můj pane..." řekl Dolohov a podíval se na pána zla. Voldemort se neustále Koukal před sebe a v ruce svíral bezovou hůlku. „můj pane..." začala sedící Bellatrix. Voldemort nadzvedl ruku a naznačil ať mlčí. „myslel jsem že příjde... Očekával jsem že přijde..." řekl Pán zla. Já si jen v duchu oddechla. „zdá se že jsem se mýlil!" Řekl dost nahlas pán zla. „Nemýlil!" Ozval se hlas z lesa. Najednou z tmavého lesa vyšel Harry. Jeho oči hned směřovaly na mě. Viděla jsem v nich zklamání. Cítila jsem se hrozně. Že můj nejlepší kamarád je ze mě zklamaný. Harry tam jen tak stál a najednou se všichni smrtijedi postavili a začali pokřikovat. Lehce jsem otočila hlavu do leva a podívala se na plna zla. On jen stál a sledoval Harryho. „Harry ne!" Ozval se hrubý hlas, když se Harry začal přibližovat k nám. Otočila jsem se za hlasem a tam byl spoutaný Hagrid. „nedělej to!" Ozval se opět Hagrid. „ticho!" Mávnuˇ hůlkou jeden smrtijed a Hagrid mlčel. Harry společně s pánem zla jen stáli. Pán zla se najednou začal naklánět a prohlížet si chlapce, který stál před ním. „Harry Potter..." Zašeptal pán zla. „chlapec který přežil..." pokračoval. Mezi tím bylo na plácku hrobové ticho. Nikdo se neopovážil se ani pohnout. Pán zla najednou něco špitnul, z hůlky vyletěl zelený blesk, který zasáhl Harryho. „Neee!" Zašeptala jsem a po tvářích mi začaly stékat slzy. Všichni na paloučku jásali. Já jsem tam jen stála a brečela. Sledovala jsem ležícího Harryho a doufala že se pohne. Nic...

„můj pane... můj pane..." promluvila Bellatrix. „tak už dost!" Zazněl hlas Voldemorta, který ležel na zemi. Bellatrix seděla u něj. Já jen stála a doufala že se Harry probere. „můj pane... dovolte..." „nepotřebuju ničí pomoc!" Sykl Voldemort po Bellatrix. „ten kluk? Je mrtvý?" Zaptal se Voldemort. „dojdu se podívat." Řekla jsem a utřela si slzu. „dobře má drahá..." řekl Voldemort a já vykročila směrem k ležícímu chlapci. Pomalu jsem si k němu klekla. Dala sou ruku na jeho obličej a druhou sáhla na hrudník. Najednou jsem ucítila tlukot srdce. Strašně se mi ulevilo. „Je mrtvý..." zalhala jsem a vrátila se zpět k Voldemortovi.

Mezi tím co se všichni smrtijedi přemišťovali k hradu, já se rychle vypařila. Proběhla jsem rychle k hradu a připojila se ke svým spolužákům. „zrádkyně!" Křiknul po mně Seamus. Ignorovala jsem ho a v davu jsem hledala přátele. Rychle jsem se prodrala do první řady, kde jsem si všimla Hermiony. „Herm!" Křikla jsem a rozeběhla se ke kamarádce. „co-" „nejsem tu proti vám!" Zašeptala jsem a objala ji. „měla jsem o tebe strach." Řekla a my uslyšeli smrtijedy. „dobrý?" Přistoupil ke mně Draco. „Ano..." odpověděla jsem a rozhlížela se okolo sebe.

„Harry Potter je mrtvý!!" Zaradoval se Voldemort. Všichni okolo mě se zčali hroutit. „Pokud se k nám přidáte, nic se vám nestane... pokud ale ne, moji smrtijedi zabijí vás stejně jako celou vaši rodinu. Kdo se k nám přidá?" Oznámil Voldemort. „Notak Draco..." zavolal na blonďáka Lucius. Já Draca chytila za ruku a lehce se na něj Usmála. „zůstaň tu s námi..." řekla jsem a oba jsme zůstali mezi spolužáky. „Nathalie! Pojď sem!" Řekl nahlas Voldemort. „za prvé nikam nejdu! A za druhé nejsem Nathalie!" Řekla jsem s úšklebkem a zůstala stát.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahojky!
Jedna z posledních kapitol je tu🤍 snad se vám kapitola líbí. (Já osobně s ní spokojená nejsem🤭)
Xoxo🤍

Blacková?Kde žijí příběhy. Začni objevovat