Milá Nathal,
Skončil školní rok. Školní pohár se z nějakého důvodu nevyhlašoval. Ve škole bez tebe byla nuda. Pansy se snažila udělat dojem na Draca, jenže ten se na ni ani nepodíval a ona z toho šílela. Představ si, že Ron Zakřičel přes celou společenku, že je Seamus debil. Seamus totiž řekl, že Ron žárlí na Lucase, který se bavil s Hermionou. No, ti dva se tam dost pohádali. Byla to docela zábava. Blaise se pokusil pozvat Pansy na rande. No, asi víš jak to dopadlo. Pansy ho krutě odmítla a ještě mu dala facku. Před chvílí Ve vlaku Ron nabídl Pansy dávivé dortíčky. Kdybys viděla ten její výraz! Doufám že se v hlavním štábu máš dobře. Všichni tě moc pozdravují. Máme tě moc rádi!
Tvoje Jess, Hermiona, Harry a Ron <3Když jsem dočetla dopis, vydala jsem se rovnou na oběd. „Dobby!" Radovala jsem se, když jsem spatřila domácího skřítka. „co ty tady?" Divila jsem se. „Slečno Nathal! Jsem velmi rád že vás zase vidím!" Usmál se Dobby. „Tak už jsi konečně vylezla z pokoje!" Usmál se Sirius. „no jo, už to tak bude." Usmála jsem se a sedla si k jídlu.
„Harry!" Radovala jsem se, když se vrátil můj nejlepší kamarád. Přiběhla jsem k němu a objala ho. „Nathal! Chyběla jsi mi." Řekl Harry, když jsem se objímali. „Siriusi!" Usmál se Harry a šel přímo za Siriusem. „No konečně jsi tady!" Usmál se Sirius. „jsem moc rád, že jsem mohl jít na prázdniny sem a ne k Dursleyům." Řekl Harry a pomalu si šel vybalit věci. „Hele, tak já jdu psát ty dopisy!" Usmála jsem se a šla do svého pokoje.
Milá Jess,
Už je mi mnohem lépe! Každý den se Siriusem trénuju šachy! Už jsem v nich fakt dobrá. Před chvíli k nám přijel Harry. Také se u nás ráno objevil Dobby! Už se na tebe moc těším! Moc mi chybíš!:(
Tvoje Nathal!<3„Nathaaaal!" Ozval se hlas z kuchyně. Seběhla jsem dolu a Sirius držel dopis. „od koho to je?" Zeptala jsem se. „přišlo to z Malfoy Manoru, tak od koho to asi bude?" Řekl s úsměvem Sirius. Rozeběhla jsem se pro dopis a rychle ho otevřela.
Milá Nathal,
Jak se máš? Doufám že dobře. Hned co jsem se vrátil z Bradavic, hned jsem ti šel napsat dopis! Bez tebe to tam bylo hrozný! Také jsem se tě chtěl zeptat, jestli by jsi na pár dní nechtěla dorazit k nám do Manoru? Miluju tě!
Tvůj Draco Malfoy!„tati?" „ano Nathal?" Zeptal se Sirius. „Draco mě zve do Manoru..." „do Manoru? Ani náhodou tam nepojedeš!" Řekl Sirius už bez úsměvu. „proč?" Řekla jsem smutně. „ty nevíš? Jeho rodiče jsou smrtijedi! A také tam jsou smrtijedské schůze! Jestli ale tak moc chceš, můžeš ho pozvat na nám!" Usmála se Sirius. „děkuju!" Zaradovala jsem se a objala ho.
Ahoj Draco,
Bohužel do Manoru dorazit nemůžu, ale jestli chceš, můžeš dorazit k nám! Už mi moc chybíš! Miluju tě!
Nathal <3Rychle jsem doběhla do pokoje i s dopisem a rychle podala dopis své sově, která právě dojedla. Sova si vzala dopis a s oběma dopisy odletěla. Sedla jsem si na postel a koukala do zdi naproti. "Můj otec je vlastně zvěromág, třeba bych to dokázala taky..." řekla jsem si a pořádně zapřemýšlela, jestli s touto otázkou jít za otcem. Nakonec jsem se rozhodla že se ho zeptám jestli by mě naučil jak se stát zvěromágem. „tati?" „ano zlatíčko?" „víš, napadlo mě že bych se chtěla stát zvěromágem." Chvíli se na mě udiveně Koukal a pak souhlasil. „chceš to zkusit už dnes? Dnes je úplněk, takže budeme moci začít." Na jeho otázku jsem rychle zakývala hlavou. „tak ve čtyři tady." Řekl nadšený Sirius.
Čtvrtá hodina téhož dne
„tak jsem připravená!" Řekla jsem a Sirius se Usmál. „tady máš." Podal mi otec do rukou list mandragory. „a co s ním mám dělat?" Zeptala jsem se. „do příštího úplňku ho musíš mít v puse. Nesmíš ho spolknout ani vyndat." Vysvětlil mi. „dobře!" Řekla jsem a do pusy si vložila list mandragory. Nebyl úplně nejlepší, ale dalo se to zvládnout. „tak a budeme pokračovat při dalším úplňku.Další úplněk
Už byla tma a se Siriusem jsme byli v jídelně. „sem vyplivni ten list." Podal mi otec lahvičku. „auu!" Vyjekla jsem, když mi Sirius vytrhnul vlas, který vložil do nádobky. Hned na to mi Sirius do rukou začal dávat spoustu dalších věcí. Každou přísadou jsem přesně podle pořadí vkládala do nádoby „až bude bouřka vypiješ to a každý den budeš používat to zaklínadlo co jsem ti rány vysvětloval jasný?" Zaptal se Sirius a já přikývla hlavou pro souhlas.Další den jsem se brzy ráno vzbudila. Podívala jsem se z okna a byla obrovská bouřka. Vyběhla jsem z pokoje a namířila si to přímo do tmavé místnosti. Vlezla jsem dovnitř, namířila hůlku na srdce a odříkala zaklínadlo „ amato animo animato animagus" Hned na to jsem vypila rudý lektvar. Z ničeho nic se mi hrozně rozbušilo srdce, začalo mi pískat v uších a skoro nic jsem neviděla. Po chvíli jsem už normálně slyšela, viděla a srdce mi bušilo méně. Pomalu jsem přešla k zrcedlu které bylo poblíž a uviděla jsem hubeného, zrzavého psa. "Ono se to povedlo!" Zaradovala jsem se v hlavě a běžela přímo k Siriusovi pokoji. Zaškrábala jsem na dveře a rozespalý Sirius je otevřel. „coto?" Divil se Sirius. „ježiš! To jsi ty Nathal! Ono se to povedlo!" Radoval se Sirius a začal mě hladit. „půjdeme za Harrym souhlasíš?" Zeptal se mě Sirius a já kývla hlavou pro souhlas. „Vstávej Harry!" řekl Sirius do otevřených dveří. „co se děje?" Řekl Harry, když si nandaval brýle. „kdo to je?" Vykulil oči Harry. Pomyslela jsem na to že se chci stát opět člověkem a pomalu se v něj změnila. „Nathal?!" Řekl Vystrašeně Harry. „jsem to já!" Usmála jsem se na něj. „jak jsi to?" Nechápal neustále Harry. „ty večery, když jsem byli dole jsem Nathal pomáhal stát se zvěromágem." Vysvětlil Sirius Harrymu. „mimochodem za týden přijedou Weasleyovi, Jessica, Hermiona a nejspíš i Malfoy!" Oznámil nám Sirius.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahojky!💗
Další kapitolka je tady! Doufám že se vám líbí! Jste rádi že už není Nathal smutná ze ztráty matky?🥺🥰 budu ráda za každý komentář a vote!💗
Xoxo😌
ČTEŠ
Blacková?
Fiksi PenggemarSestra Fleur Delacour, to je Nath. Nastupuje do prvního ročníku s TÍM Harrym Potterem. S ním a i s dalšími jejími přáteli prochází další ročníky, kde se stane nejeden zvrat. *dokončeno*