15-Heather!

362 9 5
                                    

„Mamiiiii!" Zakřičela jsem ze svého pokoje, když jsem si dočetla dopis, který mi přinesla Eveen. „ano zlatíčko?" Odpověděla mamka a já za ní seběhla schody. „Hermiona mi posílá dopis a zve mě do hlavního štábu Fénixova řádu! Prý tam bude i Sirius! Můžu jet prosím?" „dobře, kdy máš dorazit?" „prý můžu už zítra!" Radovala jsem se. „tak si Pašek zabalit do Bradavic!" Usmála se mamka a já si běžela zabalit. Dalšího dne k večeru jsme společně vyrazili. U nás je slovo "vyrazit" výraz pro slovo přemístit. Chytla jsem se mamku za ruku a objevili jmse se v chodbě v hlavním štábu. „měj se tu Hezky! Uvidíme se na Vánoce." Usmála se mamko, objala mě a zmizela. „Nathal!" Ozvala se Hermiona a následně za ní Jess. „moc jste mi chyběly!" Pronesla jsem a objala je. „ahoj Rone." Usmála jsem se na zrzavého kamaráda. „pojďte, jdeme si poslechnout co se dole řeší!" Proběhli okolo nás Fred a George. Všichni jsme je pomalu následovali ke schodům. Všech sedm se nás postavilo okolo zábradlí a dvojčata spustila odposlech. Chvíli jsme něco slyšeli, dokud nepřišla Křivonožka a trvala ucho. „já tu kočku nesnáším!" Zanadával Ron a všichni jsme vyrazili na večeři. „Nathal!" Usmála se paní Weasleyová a objala mě. „Nathal." Řekl i pan Weasley, který ke mně pomalu přišel. „Musíš mi říct něco o mudlovském světě ve Francii." „notak Arture! Teď ne!" Usmála se paní Weasleyová. „Siriusi!" Zavolala jsem když jsem si ho všimla stát ve dveřích. Rozběhla jsem se za ním a objala ho. „Nathal!" Řekl Sirius, když jsem ho objímala. „moc jsi mi chyběl!" „ty mně taky!" Řekl Sirius, když jsem ho pustila. „tak pojďte na večeři!" Zavolala z jiné místnosti paní Weasleyová a všichni jsme se nahrnuli ke stolu. „moc mě těší!" Natáhla ruku přes stůl slečna s fialovými vlasy. „Nyphadova Tonxová!" Usmála se a já jí podala ruku. „Nathalia Delacour Blacková! Taky mě těší!" Usmála jsem se na slečnu. Přišla paní Weasleyová, sedla si k nám a jídlo se začalo samo rozdávat. „Frede?" Ozvala se po chvíli jezení Ginny. „ehm, no?" Cuknul sebou Fred. Ginny se jen začala smát a na Fredovi bylo vidět jak červená.

„co tu sakra děláš?" Vyjekla jsem, když jsem se já, Harry a Sirius posadili v nějaké místnosti na nádraží. „Já se s vámi musel rozloučit!" Usmála se na nás Sirius. Harrymu předal fotku, na které byli jeho rodiče. „Nathal, tady máš!" Řekl a do ruky mi dal stříbrný prstýnek. „chtěl jsem ti ho dát už dřív, ale nebyla šance. Tento prstýnek, jsem dostal od tvé matky, když nám bylo 16." Usmál se a objal mě. „děkuju moc tati." Řekla jsem v jeho objetí. „tak už běžte, ať vám to neujede." Vyhnal nás Sirius, naposledy jsme se objali a s Harrym jsme vyrazili k vlaku. Proběhli jsme skrze zeď a objevili se na nástupišti. „Draco!" Zakřičela jsem, když jsem uviděla vysokého Blonďáka. On se otočil a já ho objala. „Nathal! Chyběla jsi mi!" Zaradoval se, když jsem ho objímala. „ty mně taky!" Usmála jsem se v objetí a potom Draca políbila. On mi polibek vrátil a společně jsme vyrazili do vlaku. „Draco pojď k nám!" Vylezl z kupé Blaise. Draco se na mě jen podíval a já kývla hlavou. „běž." Usmála jsem se, on mě políbil a já šla hledat své kupé. Chvíli jsem bloudila po vlaku sama, dokud do mě nenarazila nějaká holčina. „Promiň! Moc se omlouvám!" Začala se hned omlouvat brunetka. „já se moc omlouvám!" Usmála jsem se na ní a ona na mě tupě zírala. „Jinak jmenuju se Nathal Delacour." Nahodila jsem milý úsměv a podala ji ruku. „Já jsem Heather Parker. Tento rok jdu do Bradavic poprvé mimochodem" Usmála se a chytila moji ruku. „nechceš jít k nám do kupé?" Usmála jsem se a Heather kývla hlavou pro souhlas. Po chvíli bloudění jsme dorazili ke kupé. „takže , toto je Heather Parker a je u nás na škole poprvé." Letmo jsem svým kamarádům novou kamarádku představila. „Ahoj!" Všichni čtyři jí naráz pozdravili. „Ahoj." Lehce se Usmála a sedla si vedle Jess. Já se posadila vedle Harryho. Zbytek cesty jsme se Heather představovali a povídali si.

„to se mu lehko řekne! Je to jen klobouk, navíc toto říká každý rok!" Zasmála se Ron, když nás moudrý klobouk pobídek ať jsme stateční. „Heather Parker!" Řekla nahlas profesorka McGonagallová. Heather si sedla na stoličku, která oproti ní byla dost malá. „Nebelvír!" Zakřičel klobouk po chvíli co si něco mumlal. Heather přiběhla, sedla si vedle mě. „jsem ráda že jsi tady!" Usmála jsem se na ní a ona mě hned objala. Zbytek toho co moudrý klobouk rozřazová prváky. Jediné co mě dost zaráželo bylo to že se Heather koukala na Draca.  Když už skončila i večeře i proslovy klobouku a Brumbála jsme vyrazili na pokoje. „Natha!" Zaslechla jsem pro mě dost známý hlas. Otočila jsem se a všichni moji přátelé taky. „ano?" Usmála jsem se na Draca. „nevadilo ti že jsem seděl u Blaise a ostatních a ne s tebou?" Usmála se Blonďák. „jasně že ne!" Usmála jsem  se a on mě políbil. „hele, já už půjdu jo? Potřebuju si vybalit. Miluju tě!" Políbila jsem Draca a rozloučili jsme se. „ty chodíš s Malfoyem?" Zeptala se Heather s naštvaným výrazem v obličeji. „ano chodí spolu!" Radovala se Jess. „mohla bych s tebou Nathal mluvit o samotě?" Položila další otázku Heather. „jasně! Tak pojď na astronomku!" Usmála jsem se a vyrazili jsme na astronomku.

„rozejdi se s Malfoyem!" Sykla po mně Heather. „proč?!" Vykulila jsem na ní oči údivem. „bude můj, jinak ti ze života udělám peklo!" Naštvala se Heather. „to ani náhodou! Miluju ho a nikdy nepřestanu!" Sykla jsem po Heather, zvedla se a odešla. Dost jsem zrychlila krok, abych byla co nejdřív v pokoji. Zmateně jsem si sedla na postel mezi tou Hermiony a Jess. „co se stalo?" Divila se Jess. „Heather po mně chtěla ať se rozejdu s Dracem!" „cože?!" Vykulila oči Hermiona. „to snad nemyslí vážně?" Naštvala se Jess. „řekla že pokud se s Dracem nerozejdu udělá mi ze života peklo!" Řekla jsem smutně a začala si vybalovat. „je to pravda?!" Vtrhnul k nám do pokoje Harry s Ronem. „co je pravda?" Zeptala se Ginny. „no že Nathal políbila Blaise!" Skoro až křičel Ron. „cože!?" Vykřikla jsem. „No Heather..." ani to Harry nestihl říct a skočila jsem mu do řeči. „řekla to jen vám?" Vykřikla jsem. „no, namířila si to ke zmijozelským!" Řekl udiveně Harry. Už jsem nic neřekla a běžela přímo do Zmijozelské společenky. Běžela jsem co nejrychleji jsem mohla. „zkoušela jsem si vzpomenout na heslo, který mi Draco řekl. Řekla jsem heslo a vběhla do Zmijozelské společenky, kde seděla Pansy s Heather. Obě se na mě z úšklebkem ve tváři koukali. „Hej! Crabbe? Kde má Draco pokoj?!" Vyjekla jsem po tlouštíkovi. „předposlední vzadu!" Řekl a já hned běžela k pokoji. Doběhla jsem k předposledním pokoji a bez klepání vtrhla dovnitř. „vypadni!" Zařval na mě blonďák. „Draco..." ani jsem to nestihla doříct a už pokračoval. „je to pravda?!" Řekla dost naštvaným hlase a tekly mu slzy po tvářích. „není Heather lže! Slibuji!" Brečela jsem tak že se mi zasekával hlas. „vážně?!" Řekl neustále naštvaný Draco. „ano! Sama mi řekla zme pokud se s tebou nerozejdu tak mi ze života udělá peklo!" Brečela jsem dál. „a?" „a já jí řekla že tě miluju a nikdy nepřestanu!" Řekla jsem a jen stála a koukala do země. „vážně?" Zeptal se nejistě. „naprosto!" Řekla jsem, on se postavil a přišel ke mně. „slibuješ?" „slibuju! Nikdy bych ti to neudělala!" Řekla jsem a on mě objal. „miluju tě Draco! A nikdy nepřestanu! Slibuju!" „já tebe miluju Nathal! Jsi to nejlepší co mě v životě potkalo!" Řekl a políbil mě.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahojky!
Je tu další kapitolka!💗 doufám že se líbí!💗 co říkáte na Heather? A jak se vám líbí vztah mezi Nathal a Dracem?😻💗
Xoxo💗

Blacková?Kde žijí příběhy. Začni objevovat