Süprizzzz size yepyeni bir kurguyla geldim. Dahası bana da süpriz oldu. Ben ve anlık aklıma gelen kurgularım. Perileri yakaladım, kaçmadan yazdım. jdsnsj
Ve karşınızda Hiçlik :) (:
Kitaptan biraz bahsedeyim; Kızımız Hira çok iyi niyetli, saf masum bir kız. Evet ilk kez saf masum bir karakter kullanacağım. Böyle çetin ceviz olmayan, sert olmayan ama...
Ama bu kitabı ben yazıyorsam ki yazıyorum, her an, her şey olabilir. kdmsk
Erkek olarak o biraz gizli kalsın okudukça anlarsınız.
Neyse çok boş yapmayalım ve ilk bölümümüz hayırlı olsun diyip, bölüme geçelim.
Başlama tarihi (30.01.2021)
Sizin?İyi okumalar
Hira'dan
Cam kenarında oturmuş kahvemi yudumlarken, finalde çıkacak konulara göz gezdiriyordum üniversite öğrencisi olmak gerçekten zordu.
Göz gezdirirken, telefonum çaldı. Arayan Esmaydı.
"Alo"
"Alo Hira yardıma ihtiyacım var."
"Ne oldu birtanem söyle hemen."
Umarım kötü bir şey olmamıştır.
"Ya üzerimde hiç para yok ve taksideyim."
Dert ettiği şey bu muydu yani ?
"Ya söyle hemen neredesin ? Ben öderim."
Esmaların durumu çok iyi değildi. Bizim de değildi fakat arada yarı zamanlı işlerde de çalıştığım için bir şekilde geçinebiliyorduk.
Hemen üzerime bir hırka alıp, Esmanın dediği yere gittim ve onu beklemeye başladım.
Taksi birkaç dakika içinde geldiğinde parayı ödeyip, Esma'nın inmesini bekledim.
"Ya gerçekten çok mahcubum sana Hira'm. Sana söz bir dahaki sefere yemek ısmarlayacağım. ''
Gülerek kolumu omzuna attım.
"Deli kız lafımı olur aramızda ? Sen benim kardeşim sayılırsın."
''İyi ki varsın melek kız.'' Beni daha fazla şımartmasına izin vermeden evlerimize dağılmıştık.
İçeri girdiğimde, Zeynep'in de okuldan geldiğini fark ettim.
''Oo prenses gelmişsin.''
"Evet" Suratı asık bir şekilde cevap vermişti. Kim sıkmıştı acaba canını ?
"Ne oldu bakayım sana ?" Sormamla hararetli bir şekilde koltuğa oturup anlatmaya başladı.
"Ya abla Aylinle bugün kavga ettik, oda yarın okula velisini getirip beni şikayet ettireceğini söyledi."
Karın ağrısı şimdi belli olmuştu bizim prensesin.
"Yaa neden kavga ettiniz ? Ah! be ablacım. "
"Abla ne yapayım ? Bana gelmiş ileri geri konuşuyordu."
Zeynep, çoğu zaman sinirlerine hakim olamazdı. Çabuk parlardı ama sönmesi biraz uzun sürerdi.
"Yine de sinirlerimize hakim olmalıyız ablacım. Hem merak etme ben, yarın gider velisiyle konuşur hallederim. "
Zeynep, göz devirerek bana bakmaya başladı. Eh biliyordu uyarı dolu cümlelerimin geleceğini.
"Bu cümlenin sonunda bir ama geliyor biliyorum. Klasik cümleler, bir daha kavga etme kavga ancak sana ve karşındakine zarar verir. Birini illa hareketlerinle değil, sözlerinle bile alt edebilirsin."
Gülümsedim ve minik kardeşimin saçını okşadım. Ablasının akıllısıydı o.
"Akıllı bıdık seni."
Zeynep'e bir şeyler hazırlayıp, yukarı odama çıktım. Biraz dinlenmek için uzandığımda, şarkı listeme girip, bir şarkı açtım ve gözlerimi kapatarak dinlemeye başladım.
Daha birkaç dakika olmadan telefonuma gelen bildirim sesleriyle dinlediğim şarkı da kesiliyordu. Buna bir son vermek için yukarıdan bildirimlere baktım. Grup bildirimleri doluydu. El mahkum whatsapa girip önemli bir şeyler yazdılar mı diye bakmaya başladım.
Klasik ödev neydi, nasıl yaptın ? Adlı konuşmalardı. Gruptan çıkıp whattsapı kapatacakken, bir mesaj daha geldi. Esma yine ne saçmalık göndermiş diye bakacakken. üste gelen bir mesajla kaşlarımı çattım.
Bilmediğim bir numarandı bu mesaj. Hemen mesaj sayfasına girdim.
Bilinmeyen Numara: Merhaba Hira
Bu da kimdi, dahası adımı da nereden biliyordu ? Tedirgince mesajını yanıtladım.
Hira: Buyurun kimsiniz ?
Bilinmeyen numara: Senin aşkınla yanıp tutuşan biriyim.
Sanırım telefon sapıklarından birine denk gelmiştim. Ah! salak kız seni ancak sapıklar bulur zaten. Kendime söylenmeyi bırakıp yanıt verdim.
Hira: Anlamadım ?
Bilinmeyen numara: Anlayacaksın Hira'm çok yakında anlayacaksın.
İşte şuan biraz korkmuş, biraz da merak etmiştim. Bu da kimdi, benden ne istiyordu ? Umarım bir seri katil değildir.
Korkuyla yanıt verdim.
Hira: Bakın ben sizi tanımıyorum, neyden bahsettiğinizi de bilmiyorum. Bir daha bana yazmayın iyi geceler.
Korkudan tırnaklarımı yemeye başlamıştım.
Bilinmeyen numara: Korkma Hira'm. Gerçekten kötü bir niyetim yok.
Bilinmeyen numara: Tek isteğim, sensin.
Bölüm sonu.
Uvvv yeni kitap vatana millete hayırlı olsun.
Yazan kim ?
Diyeceğim de kitap yeni başladı nereden bileceksiniz neyse jkcej
Sizce nasıl bir kurgu bekliyor sizi ? :)
Diğer bölümde görüşürüz
Hiçlik Periler'im ♥ (bu kitaba özel veda şeklimiz olsun bu da)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Teen Fiction"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)