4 Bölüm:Şans

146 27 136
                                    

Günaydınlar efendim gece hazırlamıştım bölümü :)

İyi okumalar

Hira'dan

Bilinmeyen numara: Ya beni tanımak için bana bir şans verirsin, ya da buradan atlarım.

Ne yapacaktım şimdi ben ? Birisi, benim yüzümden canına kıyacaktı.

Hira: Bak lütfen yapma. Hem hayatın zaten ne zaman son bulacağını bilemezken, senin hayatına böyle acımasızca son vermen ne kadar doğru olabilir ki ?

Bilinmeyen numara: Peki ya senin bu bi çare adamı intiharın eşiğindeyken bile reddetmen doğru mu ?

Hira: Bak ben seni tanımıyorum, tanımadığım birine nasıl şans verebilirim ki ?

Bilinmeyen numara: Güzelim, bana kendimi tanıtma şansı ver diyorum ben de.

Hira: Bilmiyorum ben, sanırım korkuyorum.

Hira: Bana da hak ver. Bir gece ansızın tanımadığım biri yazıyor ve onunla konuşmazsam intihar edeceğini söylüyor. 

Hira: Korkmakta haksız mıyım sence ?

Bilinmeyen numara: hey! hey! korkmana gerek yok tamam mı ?  İnan bana ben ne seri katilim, ne sapık, ne de organ mafyası.

Düşündüğüm teorileri sıralamıştı resmen. Etrafıma bakmaya başladım. Eve bir dinleme cihazı falan koymuş olamazdı değil mi ?

Bilinmeyen numara: Korkma korkma evine kamera takmadım, öyle biri değilim.

Ne kadar da inandırıcı öyle değil mi ?

Bilinmeyen numara: Hira bak benim senden başka kimsem yok. Hayatta kalma amacım, tamamen sana olan sevgim şu anda.

Hira: Saçma kandırmaya çalışıyorsunuz beni.

Bilinmeyen numara: Hayır salak kız kandırmıyorum.

Hira: Benimle düzgün konuşur musun ?

Bilinmeyen numara: O sakin kız, dişlendi. Tamam, tamam kızma.

Bilinmeyen numara: Kararın nedir atlayayım mı, kalayım mı ?

Gerçekten ciddi görünüyordu. En azından şimdilik kabul ettiğimi söyleyebilirdim, evet bunu yapabilirdim. Böylece bu saçma sapan intihardan vazgeçer, birkaç gün konuştuktan sonra da benden sıkılıp giderdi.

Hira: Tamam, o şansı sana vereceğim.

Bilinmeyen numara: Çok teşekkür ederim, güzel meleğim çok.

Bilinmeyen numara: Şimdi bir işim çıktı, sonra lütfen konuşalım tamam mı?"

Hira: Tamam ama köprüden uzaklaştınız değil mi ?

Bilinmeyen numara: Evet, meleğim merak etme.

Hira:Tamam o zaman, kendinize iyi bakın.

Bilinmeyen numara: Sen de meleğim.

Bilinmeyen numaradan

Keyifle gülümseyerek telefonu masama koydum.  İşte her şey şimdi başlıyordu.

"Oo keyifiniz yerinde, patron."

Dosyalardan kafamı kaldırıp, Erdem'e döndüm. 

"Yerinde tabi , çok yerinde hem de. "Hira'ya attığım videoya bakarken, Erdem de bakmaya başladı.

"Oha abi bunu ne zaman çektin ?" 

"Oldu baya." Erdem, anlamayarak beni incelemeye başladı. 

"Köprüde ne işin vardı ?" 

Saklayamadığım gülüşümle onu cevapladım.

"Güzel bir işim vardı Erdem." Erdem, anlamasa da onaylarcasına kafasını salladı. 

"Senin kız ne oldu ?" 

Erdem'in tabirine sinirlenmiştim. Bazen bu zevzek adama hiçbir şey anlatmasam daha iyi mi olur diye düşünüyordum.

"Düzgün konuş Erdem! senin kız falan ne oluyor ?"

"Tamam ya kızma Hira demek istedim."

"Bir sorun yok aramız gayet iyi, olması gerektiği gibi." Erdem, masamın yanındaki sandalyeye oturup imalı gözlerimi üzerime dikmişti. Bıyık altından da gülmeye başlamıştı, gözümden kaçmamıştı.

"He senin şu beklediğin sonuçlar, geliyor herhalde."

Bu sorduğu soruya ne diyebilirdim ki, haklıydı. Benim istediğim sonuçlar yavaştan olmaya

"Evet istediğim sonuçlar oluyor, çok mutluyum."

Bölüm sonu

Nasıldı ?

Diğer bölümde görüşürüz hiçlik perilerim ❤

HİÇLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin