Selamlar hiçlik perilerim :)
Nasılsınız ?
Ben de iyiyim :)
Yazdığım en uzun hiçlik bölümüne hoş geldiniz :))
Fena bir bölüm tatlı atıştırmalıklar ve peçeteler hazırlansın
Hangisini kullanacağınızı seçersiniz siz :)
Bölüm şarkımız:Tan Taşçı-Yalan (dediğim yerde açalım :)
İyi okumalar
Hiradan
..."Hazırsan giriyorum meleğim?" Kapıdan gelen sesiyle gülümseyerek kapının arkasına geçtim.
"Gelebilirsin sevgilim." Siran yavaşça kapıyı açtığında, etrafına göz gezdirdi ve nihayetinde müdavimi olduğum gözleri, gözlerimle buluştu.
Birbirimizi sessiz bir oyunda gibi baştan aşağa hayranlıkla süzdük. Siran, gerçekten de damatlıkla çok ayrı çok ayrı anladınız işte.
"Hayır düşünüyorum düşünüyorum." Bir elini elime uzatmış, elini elime sarmıştı.
"Bulamıyorum. Ben, senin gibi kalbimi neredeyse göğüs kafesimden ayıracak derece de etkileyen bir meleği nasıl buldum ? " Hayranlıkla gülümseyerek bu sefer elini yanağıma yasladı.
"Söylesene Hira'm tüm bunlar aslında benim rüyam falan mı ?"
"Abartıyorsun Demirkan." Gülümseyerek koluna girdim.
"Abartmak mı ? Abartmak görmemişsin bayan Demirkan."
"Hadi sizi bekliyorlar." Dışarıdan gelen Esma'nın sesiyle Sirana hayran hayran bakmayı bıraktım.
Beraber küçük ama etkili düğünümüze doğru adımlarımızı attık.
(Devam etmeye hazır mısınız Ey! Okurlar)
...
"Gelin ve damat için kocaman bir alkış." İlk dansımızı yapmak için sahneye davet edilmiştik.
"Hadi biz de çıkalım." Ardımızdan Esma, Kiran ve Nira, Erdem çiftleri, çıkmıştı.
"Dans şarkımız ?" Dedim sorarcasına. Siran eliyle işaret yaptı. Ve kulağıma sözleriyle her zerreme kazınan o şarkının melodisi doldu. Vazgeçilmezim...
"Bu şarkının bizim için yeri çok ayrı ve çok özel. Ben de bu yüzden dans şarkımız olsun istedim.
Siranın bu ince düşüncesiyle, kendimi kötü hissetmiştim. Ama hayır kendimi bozmamalıydım, şu an olmazdı.
"Sen bir meleksin ve ben bu meleği asla hak etmiyorum." Siranın yine kendine yüklenip, kendini kötülemesiyle ellerimi yüzüne sardım.
"Hayır hayır böyle düşünme. Bak her şey geride kaldı sen iyisin, ben iyiyim biz, iyiyiz.
"İyiyiz değil mi ?" Elini sıkıca elime sarmıştı. Sanki...sanki gitmemden korkar gibiydi.
"İyiyiz sevgilim."
...
Sirandan
"Siz Hira Karatepe hiç kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan Siran Demirkanla evlenmeyi kabul ediyor musunuz ?" Vereceği cevaptan öylesine korkmuştum ki. Farkında olmadan eline baskı uygulamıştım. Bana döndüğünde, gülümsemek yerine yüzünü sert bir görünüm, kaplamıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİÇLİK
Teen Fiction"Sahneden inebilirsin." "Perde kapandı." "OYUN BİTTİ!" . . . bir uğramaktan zarar gelmez :) tüm haklar aklımdadır :)